  • 11. Data: 2010-03-28 18:34:56
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si? co? z tym zrobi??
    Od: "BP" <k...@o...pl>

    > sobie nie życzę.

    bla bla bla
    typowy polaczek co łamie prawo ima tysionc wymówiek dlaczebgo mówolno

    jk

  • 12. Data: 2010-03-28 18:37:53
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 28.03.2010 19:53, cin wrote:
> [...]
    > Zwracam się do Państwa z zapytaniem co w takim przypadku zrobić.
    > Wczoraj dostałem mandat w wysokości 400 zł.
    > Nie byłoby może w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wyprzedził mnie
    > samochód a mnie jako drugiego zatrzymano.
    > Na moje pytanie dlaczego tego przede mną nie zatrzymano odpowiedzieli że
    > to bez różnicy (po chwili konsternacji).
    > Nie wiem dlaczego, ale zgodziłem się zabrać mandat, a teraz żałuję, bo
    > mam świadka który ze mną jechał który może przed sądem potwierdzić jak
    > było faktycznie.
    > Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten

    Tzn. jaki jest tutaj problem?

    Chcesz, aby policja szukala kierowcy, ktory cie wyprzedzil i ukarala go
    wyzszym mandatem?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 13. Data: 2010-03-28 18:50:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 20:21:43 +0200, cin napisał(a):

    > Mandat za zbyt szybką jazdę.
    > Chodzi o to że jego wysokość jest nie adekwantna do wykroczenia.

    Jego wysokość jest uznaniowa i ma mieścić się w widełkach określonych przez
    taryfikator, czyli 50-500.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-03-28 18:53:19
    Od: cin <f...@i...pl>

    W dniu 2010-03-28 20:34, BP pisze:

    > bla bla bla
    > typowy polaczek co ?amie prawo ima tysionc wym?wiek dlaczebgo m?wolno
    >
    > jk

    że co wsioku? PS: pisze się "tysiąc" polecam elementarz "ALA MA KOTA".

  • 15. Data: 2010-03-28 18:56:06
    Od: cin <f...@i...pl>

    > Tzn. jaki jest tutaj problem?
    >
    > Chcesz, aby policja szukala kierowcy, ktory cie wyprzedzil i ukarala go
    > wyzszym mandatem?

    Chciałem żeby uwzględnili moją prośbę o zdroworozsądkowe podejście do
    zaistniałej sytuacji. Nie uczynili tego, dlatego żałuję że przyjąłem
    mandat i dlatego zwróciłem się z zapytaniem na to forum.
    Pomijając bzdurne, nic nie wnoszące wypowiedzi "dzieci neostrady"
    serdecznie dziękuję za rzucenie mi światła na te i przy okazji inne
    aspekty egzekucji mandatu.
    Pozdrawiam serdecznie

  • 16. Data: 2010-03-28 18:57:58
    Od: cin <f...@i...pl>

    > Jego wysokość jest uznaniowa i ma mieścić się w widełkach określonych przez
    > taryfikator, czyli 50-500.

    Ok, dziękuję. Właśnie się poczułem jakbym zabił dziecko (ponieważ
    dostałem prawie najwyższą karę) mimo że przekroczyłem prędkość o 20 km.

  • 17. Data: 2010-03-28 19:06:36
    Od: "Adamek" <a...@t...pl>

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ......... Na moje pytanie dlaczego tego przede mną nie zatrzymano
    > odpowiedzieli że to bez różnicy (po chwili konsternacji).
    > Nie wiem dlaczego, ale zgodziłem się zabrać mandat, >

    Podobna sytuacja jak ja miałem kilka lat temu, z tym że ja jechałem
    prawidłowo a pomiar by auta na sąsiednim pasie i ja odmówiłem zapłacenia
    mandatu, gdyż policjanci nie mieli świadectwa legalizacji "suszarki"
    I co z tego.... w naszym Pańswie bezprawia sąd do trzeciej rozprawy nawet
    nie zapytał ich o ten dokument pomimo mojego stosownego oświadczenia.

    Adam Pelczar

  • 18. Data: 2010-03-28 19:35:54
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-28 20:27, Użytkownik cin napisał:

    > Uwaga do policjantów czytających to forum: proszę nie wyskakiwać w lesie
    > z zarośli jak filip z konopi bo następnym razem może być wypadek czego
    > sobie nie życzę.

    Coś mi kłamstewkiem jedzie.
    Skoro zatrzymali ciebie i kogoś kto cię wyprzedził to jakim
    cudem tobie wyskoczyli przed maskę a nie temu przed tobą ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-03-28 19:53:45
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 28-03-2010 o 19:58:31 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Dnia Sun, 28 Mar 2010 19:53:41 +0200, cin napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Po 1. policja nie ma obowiązku zatrzymywania każdego samochodu który
    > popełni wykroczenie.Po 2. jeśli popełniłeś wykroczenie i przyjąłeś
    > mandat,
    > to teraz musisz go zapłacić. Mandatu nie da się anulować jeżeli został
    > nałożony za czyn będący wykroczeniem.

    Polegna na nierownym traktowaniu wobec prawa - bo skoro zatrzymali jednego
    - tym bardziej logiczne powinni zatrzymac tego co stwarza wieksze
    zagrozenie na drodze.

    leon

  • 20. Data: 2010-03-28 19:58:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mecenas m...@o...pl ...

    > Należy jeździć wolniej to nie będzie kłopotów, a 400 zł to mandat za
    > przekroczenie grubo dozwolonej prędkości. pewnie było 50 a jechałeś 100.
    > Gratulacje.

    prowokujesz flejma?
    Czy naprawde nie zdajesz sobie sprawy, ze tylko czesc ludzi mysli tak samo
    jak ty?