  • 71. Data: 2010-03-30 13:14:36
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Adamek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hos7ig$ijo$1@node2.news.atman.pl...
    \

    > Cin nie przejmuj się że tyle tu matołów na grupie. Może to są"krawężniki"
    > Pomimo niesprawidliwe kary nie żałuj że nie odmówiłeś, gdyż sądy skazują
    > obecnie nawet gdybyś miał świadków, a na jednym procesie to by się nie
    > skończyło.

    Tu same "krawężniki" piszą. Nie wiedziałeś , że to grupa policyjna ?
    Gdybyś nauczył się po polsku pisać (np., że przed "że" stawia się przecinek)
    to może byś podstawówkę skończył, potem jakieś liceum i już byś mógł się
    ubiegać o pracę w policji. A tak....pomarzyć ;)

  • 72. Data: 2010-03-30 13:17:29
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    wiadomości news:Xns9D4B4E9D9E1CDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > no wlasnie. ale moze majac nagrane przyznanie policjantów, ze cos mnie
    > wyprzedzało, dałoby sie cos ugrac?

    Coś cię wyprzedzało, ale zmierzyli twoją pędkość a nie jego. I co teraz?

  • 73. Data: 2010-03-30 13:45:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > no wlasnie. ale moze majac nagrane przyznanie policjantów, ze cos mnie
    > wyprzedzało, dałoby sie cos ugrac?

    A masz?
    Decyzja bedzie zalezec od sedziego.

  • 74. Data: 2010-03-30 23:58:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > A masz?

    ja???

    > Decyzja bedzie zalezec od sedziego.

    Truizm, ze az zeby piszcza.

  • 75. Data: 2010-03-30 23:58:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Nostradamus l...@o...pl ...

    > Coś cię wyprzedzało, ale zmierzyli twoją pędkość a nie jego. I co teraz?

    to ja sie pytam!
    Próbuje uprawdopodobnic ich pomyłke. Zalezy pewnie, co i jak by mowili do
    kamery :)