  • 11. Data: 2018-01-19 14:29:36
    Temat: Re: Dziedziczenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 14:24, Przemek Lipski pisze:

    > No, a rodzice ze sprawa spadkową poszli do sądu i sędzia zażyczył sobie dokumentów,
    że zmarły brat nie posiadał dzieci i sprawa na razie stoi w miejscu od 1,5 roku.
    > Czy można taką sprawę jakoś wycofać z sądu i iść z tym do notariusza?

    Można, ale może najpierw pójdź do notariusza i dowiedz się, jakich
    dokumentów on zażąda, bo może takich samych.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-01-19 14:32:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-01-18 o 14:24, Przemek Lipski pisze:

> [...]
    > sobie dokumentów, że zmarły brat nie posiadał dzieci i sprawa na
    > razie stoi w miejscu od 1,5 roku. Czy można taką sprawę jakoś wycofać

    Sędzia był uprzejmy sprecyzować, jakie to by miały być dokumenty? Co do
    zasady, o ile w wypadku kobiety powiedzmy, że jest to do ogarnięcia, to
    w wypadku mężczyzny, to nawet sam ojciec może o tym nie wiedzieć.

  • 13. Data: 2018-01-19 15:36:45
    Od: ń <ń@ń.ń>

    IMHO wszczętej nie można, ale głowy nie dam.

    -----