    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Date: Mon, 29 May 2017 08:11:58 +0200

    W dniu 2017-05-26 o 22:21, RadoslawF pisze:

    > Ale tylko tego potrzebujesz, pieczątki jako potwierdzenia że zapłaciłeś.

    > Twoje mniemanie jest poprawne, nie potrzebujesz świstka wartego więcej.
    > Potrzebujesz czegoś co potwierdzi wpłatę. A że dla urzędu łatwiej
    > sprawdzić świstek niż konto to tak wybrali. Nie podoba się napisz skargę.

    Po co mam pisać skargę? skoro tak to nie działa, Tylko Ty twierdzisz, że
    tak to działa, a to nie mój problem. A juz twierdzenie, że świstek z
    monetii (czy innych podejrzanych firmach) wypisany nie wg wzoru, bo wzór
    jest nieaktualny i posiadany rozmazany stempel, też nic nie mówiący jest
    więcej wart niż wydruk z dowodu wpłaty z komputera - ciekawe teorie. Ale
    tylko teorie....

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://kaczus.republika.pl/dywersyfikacja.html