  • 41. Data: 2003-10-30 12:35:27
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bnqs3p$pnv$1@news.onet.pl...
    > Jedna z żelaznych zasad komunizmu to organizowanie życia obywatelowi
    > i troszczenie się za niego o jego porfel.
    > Niektórzy tak się do tego przyzwyczaili, że nawet
    > odwrotną sytuacje uważaja na zagrożenie.
    Yhy. I te komunistyczne banki, co limitują wypłaty z bankomatów.

    > TP żyje mimo wszystko z łaczenia ludzi, więc nie widze
    > powodu dla którego, miałaby odganiać klientów.
    Jeśli przyblokowanie możliwości oszustw nazywasz "odganianiem
    klientów", to gratuluję samopoczucia.

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

  • 42. Data: 2003-10-30 18:07:57
    Od: "mer" <b...@o...pl>

    > Yhy. I te komunistyczne banki, co limitują wypłaty z bankomatów.

    To nie banki limitują, ale ty zakładając swoje konto.

    > Jeśli przyblokowanie możliwości oszustw nazywasz "odganianiem
    > klientów", to gratuluję samopoczucia.

    Ja mam dobre samopoczucie, bo jestem pełnoletni, odpowiadam za swoje czyny i nie
    chce, abym musiał
    prosić kogokolwiek o możliwość wydania swoich pieniędzy.
    To ja chcę decydować czy skorzystam z usługi za 0,23 zł na minute czy za 4,00 za
    minute.

    mer

  • 43. Data: 2003-10-30 20:47:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik matoosalem napisał:
    > a niby gdzie jest dowod tego zamowienia?? niby podpis elektroniczny???

    dowód tego zamówienia to połączenia wykonane z jego numeru

    może mi powiesz, że za normalne dzownienie tez nie będziesz płacić, bo
    nikt Cie nie spisuje z dowodu przed wykonaniem telefonu?

    > nie tylko strony pornograficzne zawieraja dialery, chocby wiele linkow
    > podawanych na newsach zawiera dialery, choc (...) tam mozna zobaczyc

    i co w związku z tym?

    > czyli sasiad ma 99,9... szans na wygrana, zgodnie z tym co piszesz ponizej, ze
    > sprawa wygrana to sprawa wygrana przez abonenta

    chyba masz problemy z czytaniem
    sprawe wygra TPSA i jest to pewne jak w banku

    Weiss rozdmuchał sprawe w Radiu Zet, wszyscy podniecili sie, że zarobią
    na tym troche kasy.. pare tysięcy ludzi pobiegło z pozwami do sądów, z
    czego wygrało _kilka_ osób, a reszta musiała normalnie płacić + odsetki
    + koszty sądowe..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 44. Data: 2003-10-30 20:49:38
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ivan napisał:
    > A co powiesz jeśli dialer jest zamaskowany jako sterownik do modemu?

    dialer to nie jest program, który sie "uruchamia i dzwoni"
    sterowniki to pliki .inf, .sys, itd a nie .exe - to każdy wie
    w jaki sposób wg Ciebie dialer może być "zamaskowany" jako sterownik do
    modemu? (czy cokolwiek innego)
    i tak trzeba kliknąć "OK", "Połącz" czy coś pokrewnego

    > Coś takiego przytrafiło się mojemu bratu. Wie dokładnie co to jest
    > komputer i do czego służy, tak więc rachunek wyniósł tylko 2,90zł, a
    > to tylko dlatego, że zdziwiło go nieco dziwne zachowanie modemu.

    jasne, że tak..
    znajdź mi taryfe audioteksową która kosztuej 2,9 PLN :)) Nie było i nie
    ma takiej, ktoś Cie oszukał w swojej opowieści a Ty dales sie nabrać

    > A świstak siedzi...

    zadziwiające jest to, że wszyscy dookoła wiedzą lepiej od ludzi, którzy
    zajmują sie tym tematem..

  • 45. Data: 2003-10-30 20:51:28
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ivan napisał:
    > Bo nie sądzę, żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, nawem nie wiem jak
    > napalony, decydował się na oglądanie "gołych dup" za 16 000
    > zł/miesiąc.

    wierz mi, są tacy ludzie i są świadomi tego co robią (i to nie są
    jednorazowe wyczyny)

  • 46. Data: 2003-10-31 00:43:53
    Od: b...@o...pl

    > a...@o...pl rzecze:
    > [..]
    >
    > No, ale z czym masz problem? Bo nie rozumiem o co Ci chodzi.

    Gosciowi chodzi o to, ze w jednym z poprzednich postow piszesz zeby absolutnie
    NIE PLACIC, a na swej stronie piszesz ze pomozesz naciagnietym odzyskac
    pieniadze... teraz rozumiesz??
    tlumaczac dalej - czy w koncu radzisz naciagnietym na dialery klientom
    telekomunykacji placic i zglosic sie do was a wy pomozecie to odzyskac czy nie
    placic...
    i wszystko jasne???

  • 47. Data: 2003-10-31 00:45:57
    Od: b...@o...pl

    > Czy nie prościej jest założyć blokadę u swojego operatora na połączenia z
    > numerami 0-700???????
    >
    > Kilka miesięcy temu miałem taki przypadek.
    >
    > Niestety nie miałem jeszcze wtedy stałego łącza i łączyłem się przez modem.
    > Kilka razy "udało" mi się ściągnąć dialera. Jednakże na r-ku połączenia z
    > internetem były naliczane normalnie według stawki podstawowej. :)
    >
    > Mam blokadę więc to już jest ich problem!!!

    ale blokada jest tylko na numery 070... a sa dialery ktore przelaczaja na numer
    miedzynarodowy???

    chyba tylko myslales ze masz blokade

  • 48. Data: 2003-10-31 02:02:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bno6sc$bk3$2@news.onet.pl

    > Mój błąd :)
    > http://www.sti.org.pl/0_700.htm

    A moze

    http://www.raf256.com/arnold/ zeby bylo odrazu wiadomo kto organizuje te
    niby akcje przeciw 0-700

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 49. Data: 2003-10-31 09:24:13
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > modemu? (czy cokolwiek innego)
    > i tak trzeba kliknąć "OK", "Połącz" czy coś pokrewnego

    Źle opisałem. Program do obsługi modemu (łącznie ze sterownikami),
    opisany jako samorozpakowujące się archiwum (***.exe). Po
    zainstalowaniu nie pokazuje (w windowsowym okienku) z jakim numerem
    łączy i wyłącza głośnik modemu. Łączący "normalnie" z siecią.

    > jasne, że tak..
    > znajdź mi taryfe audioteksową która kosztuej 2,9 PLN :)) Nie było i
    nie
    > ma takiej, ktoś Cie oszukał w swojej opowieści a Ty dales sie nabrać

    Przysłać Ci biling?
    ( dla informacji:
    połączenie 1. - 10sek - 2 imp - 0,58zł
    połączenie 2. - 42sek - 8 imp - 2,32zł
    razem: 2,90 (netto) )

    > zadziwiające jest to, że wszyscy dookoła wiedzą lepiej od ludzi,
    którzy
    > zajmują sie tym tematem..

    Tiaaa...

  • 50. Data: 2003-10-31 13:47:00
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ivan napisał:
> [...]
    > zainstalowaniu nie pokazuje (w windowsowym okienku) z jakim numerem
    > łączy i wyłącza głośnik modemu. Łączący "normalnie" z siecią.

    pomyliłeś chyba dialer z jakimś onet konektem.. dlaczego? wyjasnie
    ponizej...

    > Przysłać Ci biling?
    > ( dla informacji:
    > połączenie 1. - 10sek - 2 imp - 0,58zł
    > połączenie 2. - 42sek - 8 imp - 2,32zł
    > razem: 2,90 (netto) )

    nie ma takiej taryfy audioteksowej, ktora w 42 sekundy skasuje za 8
    impulsow :) W ogole w TPSA nie ma takiej taryfy. Natomiast to co
    pokazujesz, to 2,32 / 8 = 0,29 - czyli cena netto jednego impulsu
    połączenia lokalnego w TPSA. Jedyne, co sie nie zgadza, to czas - to
    jest jakaś bzdura, bo w Polsce jednostki są taryfikowane co minute, co 3
    minuty lub co 6 minut. Jedyny wyjątek to pay per call, czyli ostatnia
    taryfa audioteksowa, za 9,91 zł (płatne jednorazowo niezaleznie od czasu
    połączenia - który jest ograniczony do bodajze 15 minut, po tym czasie
    nastepuje rozlaczenie). Ktos musial Cie wprowadzic w blad :)