  • 61. Data: 2003-10-31 22:45:45
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    ----- Original Message -----
    From: "scream" <s...@...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, October 31, 2003 9:49 PM
    Subject: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem

    > bzdura
    > opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minute połączenia
    >
    > i nadal twierdze, że nie możliwym jest nabicie 8 impulsów w 40 sekund
    > dłużej by zajęło dogadywanie sie modemu z urządzeniem dostępowym

    No nie wytrzymam, co za troll upierdliwy.
    To co, wg Ciebie jest podane w TABLICY TARYFIKACJI TEPSY - zakichany mądralo
    ????????????

    A widziales Ty kiedys madralo rachunek "Tepsy" ????
    przygladales sie kiedys przemadrzalku jak w minibillingu wyszczegolnione sa
    np. oplaty za polaczenia miedzymiastowe i z komorkami ????

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 62. Data: 2003-10-31 23:48:30
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > No nie wytrzymam, co za troll upierdliwy.

    ja trolluje? LOL :)

    > To co, wg Ciebie jest podane w TABLICY TARYFIKACJI TEPSY - zakichany
    mądralo
    > ????????????

    ceny za jeden impuls = jedna jednostke taryfikacyjną
    czemu sie upierasz, że TPSA dzieli impuls/jednostke na kilka części i
    dolicza jakieś grosze co pare sekund?

    > A widziales Ty kiedys madralo rachunek "Tepsy" ????

    dostaje takie co miesiąc ze szczegółowym billingiem
    nie zauwazylem, zeby dzielili mi impulsy na jakieś grosze lub naliczali
    je co 5,4 sekundy, tak jak twierdzisz
    na zyczenie sluze zdjeciami/skanami dowolnego billingu z dowolnego
    okresu z ostatnich 5 lat
    moze jak zobaczysz billing TPSA to w koncu przekonasz sie, ze nie ma
    roznicy czy polaczenie trwa 1 sekunde czy 1 minute, bo i tak skasuja jak
    za jeden 3 minutowy impuls..

    > przygladales sie kiedys przemadrzalku jak w minibillingu wyszczegolnione sa
    > np. oplaty za polaczenia miedzymiastowe i z komorkami ????

    nooo, przygladalem sie, ale widocznie Ty niezbyt uwaznie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 63. Data: 2003-11-01 09:19:22
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > je co 5,4 sekundy, tak jak twierdzisz
    > na zyczenie sluze zdjeciami/skanami dowolnego billingu z dowolnego

    Przeslalem Ci w tej sprawie maila na priva i czekam na taki billing z
    niecierpliwoscia.
    TEPSA nic nie dzieli, po prostu impuls kosztuje 0,29 zl i jest naliczany z
    rozna czestotliwoscia - zaleznie od ceny minuty polaczenia, KTORA TO CENA
    JEST ABSTRAKCYJNA ŚREDNIA CENA ZA MINUTE POLACZENIA, oplata za polaczenie w
    TPSA jest bowiem ZAWSZE CAŁKOWITA wielokrotnoscia ceny 1 impulsu 0,29 zl.

    Zapoznaj sie jeszcze z linkiem:
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/co_nowego/z
    a_granice_taniej/tablica
    _taryfikacji.pdf
    bo chyba nie rozumiesz co to jest tablica taryfikacji TPSA

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 64. Data: 2003-11-01 09:22:14
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    >
    > dostaje takie co miesiąc ze szczegółowym billingiem
    > nie zauwazylem, zeby dzielili mi impulsy na jakieś grosze lub naliczali

    Polecam tez Kalkulator połączeń telefonicznych na stronie:
    http://www.telekomunikacja.pl/przydatne_strony/cenni
    ki/

    wpisuj rozne czasy polaczen i obserwuj jak zmienia sie oraz ILE WYNOSI
    oplata za polaczenie

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 65. Data: 2003-11-01 18:58:16
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    scream wrote:
    > bzdura
    Fakt, to co piszesz to bzdury i jeszcze na dodatek trzymasz się ich jak
    pijany płotu.

    > opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minute połączenia

    Owszem, w sieciach komórkowych kiedyś tak było. Teraz i w nich są inne
    sposoby naliczania.
    Napisz może jeszcze o bezpłatnych 6 sek. na początku rozmowy :]

    Już kilka osób Ci pisało, jak wygląda obecnie najpowszechniej używany
    sposób taryfikacji w telefonii stacjonarnej (np TPSA) ale będę tym
    następnym:
    Ceny _za minutę_ połączenia występują na reklamach i w filmach z lat
    70-tych, gdzie panienka siedzi przed tabllicą, kabelki w dziurki wtyka i
    spogląda na wielki radziecki budzik.
    W rzeczywistości system taryfikacji nabija "impulsy" (czyli dopisuje do
    twojego rachunku 0,29 zł[1]) co _ileś tam_ sekund, w zależności od tego
    gdzie dzwonisz.

    [1] w zależności od operatora, planu taryfowego, samopoczucia pszczół w
    Zimbabwe etc.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 66. Data: 2003-11-01 19:05:32
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Oct 2003 21:49:43 +0100, scream <s...@...pl> wrote:

    >bzdura
    >opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minute połączenia

    Zamiast pisać tutaj głupoty, kup sobie kartę do budki telefonicznej,
    zadzwoń za granicę i zobacz z jaką częstotliwością będą Ci "zżerane"
    jednostki z karty.

    (-)
    Lulek