  • 31. Data: 2003-10-30 08:38:56
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Adik" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bnqgt2$mvs$1@news.onet.pl

    > Czy nie prościej jest założyć blokadę u swojego operatora na połączenia
    > z numerami 0-700???????
    > [................]

    Można, ale jeszcze prostrzym rozwiązaniem jest
    zainstalowanie firewall'a. Np. ZoneAlarm ma wersje
    "za free" i wtedy to Ty poprzez ten firewall będziesz
    decydował *co może*, a *co nie może* połączyć
    się z internetem.

    P.S. "Co" oznacza dowolny program w tym i dialer.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre

  • 32. Data: 2003-10-30 09:30:03
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo lubię żartować (podobnie jak Leszek), ale tak aby
    > nie robić żartów z pogrzebu (tak jak Leszek :) ) Temat
    > jest poważny i taka należy się odpowiedź. Nie żartowałem!.
    (Ciach dywagacje sprzętowe i inne)
    Problem leży w tym, że ludzie ci zostali oszukani, a wspówinny
    oszustwa nie przyznaje się do tego.
    Bo nie sądzę, żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, nawem nie wiem jak
    napalony, decydował się na oglądanie "gołych dup" za 16 000
    zł/miesiąc.

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

  • 33. Data: 2003-10-30 09:48:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bnqlo8$be7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > (Ciach dywagacje sprzętowe i inne)
    > Problem leży w tym, że ludzie ci zostali oszukani, a wspówinny
    > oszustwa nie przyznaje się do tego.

    Oszukani na pewno, ale czy przez TPSA?. Nie zagłębiałem
    się w temat gdyż używając połączenia przez TV Kablowe
    nie jestem "zagrożony". Gdy kiedyś używałem modemu
    telefonicznego *świadomie* wyraziłem na coś zgodę na
    którejś ze stron www i gdy modem zaczął "trzeszczeć"
    tak jak to robi łącząc się, *wyrwałem* sznur z gniazdka.
    Na rachunku z TPSA były jednak dwa impulsy połączeń
    międzynarodowych z jakąś piękną egzotyczną wyspą. :)
    Rozumiem, że nijak się mają te dwa impulsy do 16 000 zł,
    ale ja nie miałem do nikogo pretensji gdyż uważałem to
    za frycowe.

    Nie pomyśl iż bronię TPSA, nie, nie bronię jej i co
    więcej *nie lubię jej* . Sądzę nawet, że dużo jest
    prawdy w tym sloganie:
    *TPSA - to piękna rzecz okradać*

    > Bo nie sądzę, żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, nawem nie wiem jak
    > napalony, decydował się na oglądanie "gołych dup" za 16 000
    > zł/miesiąc.

    To trzeba być *zboczonym* aby na to iść. Przecież
    za ułamek tej kwoty można zamówić panienki do
    domu i ewentualnie mieć to w real'u. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Odwaga bywa postrachem dla śmierci -

  • 34. Data: 2003-10-30 10:22:06
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Adik <w...@o...pl> napisał(a):

    > Czy nie prościej jest założyć blokadę u swojego operatora na połączenia z
    > numerami 0-700???????

    Mnie właśnie interesuje problem taki:
    Czemu tepsa założenie blokady traktuje jako usługę i pobiera za to dodatkową
    opłatę. Czy nie jest to bezprawne? Czy klient nie powinien mieć po prostu
    prawa do bezpłatnego wyboru - z blokadą, albo bez?

  • 35. Data: 2003-10-30 10:40:43
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    > Oszukani na pewno, ale czy przez TPSA?.
    Bo widzisz, nie ma w 100% skutecznej metody uchronienia się od tego
    rodzaju nadużyć, oprócz jednej - zablokowania tego typu połączeń w
    centrali. IMO powinny być domyślnie zablokowane, a osoba chcąca je
    odblokować powinna dostawać dokładne informacje z czym się to wiąże i
    jakie mogą być zagrożenia. Wówczas nie mogła by mieć do nikogo
    pretensji. Ale jest jak jest, widać tepsie bardziej się opłaca
    procesować i użerać z wkur... klientami, mając w głebokim poważaniu
    własne dobre imię, niż wprowadzić takie rozwiązania.

    > To trzeba być *zboczonym* aby na to iść. Przecież
    > za ułamek tej kwoty można zamówić panienki do
    > domu i ewentualnie mieć to w real'u. :)

    Dokładnie, albo pół tony "Świerszczyków" i kaset (łącznie z
    "full-wypas" video :-)).

  • 36. Data: 2003-10-30 10:50:10
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    > procesować i użerać z wkur... klientami, mając w głebokim poważaniu
    > własne dobre imię, niż wprowadzić takie rozwiązania.

    Zablokowanie połaczeń równiez nie jest skuteczne.
    Jestem w posiadaniu rachunku za okres, w którym numer był zablokowany do
    poł. wychodzących, a pomimo tego naliczono różne połaczenia - akurat nie
    0-700.., tylko zwykłe.
    Rzecznik TPSA podobno wypowiedział sie, że za włamania na serwery i
    zmiany stanu kont firma nie będzie odpowiadać.

    PZdr: Catbert. EHRM

  • 37. Data: 2003-10-30 11:17:10
    Od: "mer" <b...@o...pl>

> [...]
    > procesować i użerać z wkur... klientami, mając w głebokim poważaniu
    > własne dobre imię, niż wprowadzić takie rozwiązania.

    Jedna z żelaznych zasad komunizmu to organizowanie życia obywatelowi i troszczenie
    się za niego o
    jego porfel.
    Niektórzy tak się do tego przyzwyczaili, że nawet odwrotną sytuacje uważaja na
    zagrożenie.
    TP żyje mimo wszystko z łaczenia ludzi, więc nie widze powodu dla którego, miałaby
    odganiać
    klientów.
    Równie dobrze można wymagać od dilera samochodów, aby droższe marki samochodów
    sprzedawał po
    podpisaniu przez klienta tabelki z wyliczeniem miesięcznego kosztu utrzymania takiego
    auta.

    mer

  • 38. Data: 2003-10-30 11:22:25
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zablokowanie połaczeń równiez nie jest skuteczne.
    > Jestem w posiadaniu rachunku za okres, w którym numer był
    zablokowany do
    > poł. wychodzących, a pomimo tego naliczono różne połaczenia
    Rozumiem, że za to nie zapłaciłeś...

    > Rzecznik TPSA podobno wypowiedział sie, że za włamania na serwery i
    > zmiany stanu kont firma nie będzie odpowiadać.
    Tyż piknie. Ciekawe co by powiedział, gdyby się jakimś cudownym
    sposobem wszystkim wyzerowały konta?

  • 39. Data: 2003-10-30 11:30:32
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Rozumiem, że za to nie zapłaciłeś...

    Zapłaciłem, bo kwota nie była duża;
    Najciekawsza była odpowiedź na reklamację z żądaniem billingu i
    wyjaśnieniem.
    Odpowiedź wyglądała na pisaną "w związku..." czyli nie pełny szymel - i
    stwierdzała, że linia była sprawna (nie twierdziłem, że nie była) a
    reklamacja połaczeń z 0.700 jest niezasadna (takich połaczeń nie było na
    wykazie, więc ich nie reklamowałem - były z komórkami, stacjonarnymi i
    międzymiastowymi oraz internetem (w tym czasie miałem podpiete neo /na
    zablokowanej linii/ modem nie był fizycznie podłaczony).

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 40. Data: 2003-10-30 11:37:09
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Zapłaciłem, bo kwota nie była duża;

    W takim razie powinienes zaplacic, zlozyc reklamacje, odwolanie i pozew.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl