  • 1. Data: 2003-10-28 22:11:38
    Temat: Księga wieczysta
    Od: "ElaW" <e...@o...pl>

    Mam zamiar kupic mieszkanie i zacząłam zastanawiać się jak sprawdzić czy
    miezkanie spółdzielcze własnościowe ma założoną księge wieczystą ?
    Sprzedający mówi, że nie ma założonej księgi ale ja nie muszę mu wierzyć i
    chciałabym to sprawdzić.

  • 2. Data: 2003-10-29 07:11:02
    Temat: Odp: Księga wieczysta
    Od: "GHospod" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik ElaW <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
    :2...@n...onet.pl...
> [...]
    > miezkanie spółdzielcze własnościowe ma założoną księge wieczystą ?
    > Sprzedający mówi, że nie ma założonej księgi ale ja nie muszę mu wierzyć i

    Jeśli jest założona ksiega wieczysta to spóldzielnia mieszkaniowa powinna
    mieć informacje o tym fakcie wieć idź i spytaj