  • 51. Data: 2003-10-31 14:39:43
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bntp5n$cmh$1@news.onet.pl...

    > nie ma takiej taryfy audioteksowej, ktora w 42 sekundy skasuje za 8
    > impulsow :) W ogole w TPSA nie ma takiej taryfy.
    (...)
    > Ktos musial Cie wprowadzic w blad :)

    Tak, TPSA :-)
    http://www.telekomunikacja.pl/przydatne_strony/cenni
    ki/ckut.pdf
    Rozdz.III - Tablica taryfikacji

    ICMTZ?

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

  • 52. Data: 2003-10-31 16:06:57
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ivan napisał:
    > Tak, TPSA :-)
    > http://www.telekomunikacja.pl/przydatne_strony/cenni
    ki/ckut.pdf
    > Rozdz.III - Tablica taryfikacji
    >
    > ICMTZ?

    widocznie nie doczytales, spróbuj jeszcze raz
    bo ja tam widze albo "opłata za minute" albo "opłata za połączenie"
    wynika z tego, ze Twój brat musiałby połaczyć się i rozłączyć dokładnie
    8 razy w czasie 42 sekund, co jest niemozliwe, bo wiecej czasu by zajela
    nawet sama negocjacja z modemami dostepowymi :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 53. Data: 2003-10-31 17:08:37
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > 8 razy w czasie 42 sekund, co jest niemozliwe, bo wiecej czasu by zajela
    > nawet sama negocjacja z modemami dostepowymi :)

    Ojjj - wydziwiasz.
    Polaczenia w TPSA sa rozliczane impulsowo - i co najwyzej swoimi
    prowokacjami podwazasz - i slusznie - zasadnosc sformulowan w cenniku
    "Tepsy"...

    Faktem jest, ze w planie standardowym oplata rozliczana jesy IMPULSAMI 0,29
    gr netto (0,35 brutto) i jesli np. pisze, ze polaczenie kosztuje 40 gr
    netto za minutem to oznacza, ze taryfikowane jest tak, ze co 43,5 sek.
    pobierany jest 1 taki impuls.

    Jesli polaczenie kosztuje np. 4 zl netto to taki impuls pobierany jest co
    4,35 sek.

    Nie szukaj dziury w calym

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 54. Data: 2003-10-31 17:15:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Jesli polaczenie kosztuje np. 4 zl netto to taki impuls pobierany jest co
    > 4,35 sek.

    1 impuls = 1 jednostka taryfikacyjna
    nie jest mozliwe, aby "nabić" 8 impulsów w 40 sekund

    nie szukam dziury w calym, po prostu mowie jak jest

  • 55. Data: 2003-10-31 17:33:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    b...@o...pl rzecze:
    > Gosciowi chodzi o to, ze w jednym z poprzednich postow piszesz zeby absolutnie
    > NIE PLACIC, a na swej stronie piszesz ze pomozesz naciagnietym odzyskac
    > pieniadze... teraz rozumiesz??
    > tlumaczac dalej - czy w koncu radzisz naciagnietym na dialery klientom
    > telekomunykacji placic i zglosic sie do was a wy pomozecie to odzyskac czy nie
    > placic...

    Radzę nie płacić. Niestety część zgłaszających się do nas osób JUŻ zapłaciło,
    lub płaci na raty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

  • 56. Data: 2003-10-31 17:51:06
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 57. Data: 2003-10-31 17:53:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:bnu6dl$gn7$2@news.onet.pl

    > [....................]
    > Radzę nie płacić. Niestety część zgłaszających się do nas osób JUŻ
    > zapłaciło, lub płaci na raty.

    Z życia wiem iż najłatwiej to m.in. - *cudze dzielić*
    i *dawać dobre rady*
    Pewnie niech nie płaci, to nie Ciebie
    ani mnie ostatecznie zlicytują. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i

  • 58. Data: 2003-10-31 17:59:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > Z życia wiem iż najłatwiej to m.in. - *cudze dzielić*
    > i *dawać dobre rady*
    > Pewnie niech nie płaci, to nie Ciebie ani mnie ostatecznie zlicytują. :)

    Oszust ma Cię zlicytować?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 59. Data: 2003-10-31 18:14:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:bnu7st$juj$1@news.onet.pl

    > Oszust ma Cię zlicytować?

    "Oszust" będąc w prawie zleci to komornikowi.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości

  • 60. Data: 2003-10-31 20:49:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
> [...]
    > jest pobierana nie co minute 3 zl - jak Tobie sie wydaje, ale w postaci
    > impulsu 0,29 gr netto naliczanego CO 5,8 sekundy.

    bzdura
    opłata jest naliczana za każdą rozpoczętą minute połączenia

    i nadal twierdze, że nie możliwym jest nabicie 8 impulsów w 40 sekund
    dłużej by zajęło dogadywanie sie modemu z urządzeniem dostępowym