  • 121. Data: 2004-11-17 17:32:06
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 17 lis o godzinie 14:42, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Jeszcze raz..
    > KTO domaga sie pieniedzy ?
    >
    > WG mnie TP SA...

    Słusznie, ponieważ jest operatorem który podpisał stosowną Umowę z
    abonentem.

    > ZA CO ?

    Za *wykonane* połączenie przez abonenta?
    Dowód? wykaz szczegółowy rozmów wykonanych przez tego abonenta.
    Pomijam kwestie "pajęczarza".

    > Za usluge KTOREJ NIE SWIADCZY ?

    Jak to nie świadczy??
    Gdyby tak było, to faktycznie, należy składać reklamacje, próba wyłudzenia
    or more ;)
    Ale w tym przypadku wiemy że usług jednak została wykonana przez operatora,
    czyli TP S.A.
    jaki z tego wniosek?
    ABONENT MA ZASRANY OBOWIĄZEK ZAPŁATY ZA WYKONANE POŁĄCZENIE!!
    Jeżeli nie zapłaci - zlicytować jego zobowiązania względem TP S.A.,
    windykacja na pewno z niego ściągnie należne środki finansowe.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 122. Data: 2004-11-17 17:59:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > A jakiez to uslugi mialby, taki desktopowy linux, miec otwarte na swiat?
    > A jeszcze nie widzialem wlamania przez zamkniete porty.

    Desktopowy windows też - swego czasu miałem routerek chodzący na win98.

    Jedyne, co można spróbować, to jakiś atak typu DoS, ale to jest
    odpowiednik zarzucenia drzwi do skarbca bankowego głazami.

  • 123. Data: 2004-11-17 19:41:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
    > za niezamowione wyludzone polaczenia...

    A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
    cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?

    TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
    charytatywną, żeby połączenia sponsorować.

    [ciach]

    > Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
    > przez NOM.. i refakturowac..

    Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...

    [ciach]

    > TP SA czerpie okorzysci z oszustwa

    Zapadł jakiś wyrok skazujący?

    > dokonywanego ZA JEJ POSREDNICTWEM

    Podobnie, jak np. napady na bank są organizowane za pośrednictwem
    zarządu dróg miejskich.

    > i nie doklada NALEZYTYCH staran,
    > by ZA JEJ POSREDNICTWEM nie oszukiwano.

    ZDM powinien na wypadek napadu na bank wszędzie zasieki zainstalować?

    > (oczywisce to moja opinia)

    Ponoć są jeszcze ludzie, których stanowczą opinią jest, że Ziemia jest
    płaska. Chyab byście się dogadali.

  • 124. Data: 2004-11-17 19:42:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Wskaż więc czemu akurat oskarżasz tepse?

    Bo akurat jest pod ręką ;->

    Nie może złapać winnego, więc chce przylać komuś, kto jest akurat w
    pobliżu ;-P

  • 125. Data: 2004-11-18 08:29:05
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
    > cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?

    Panie Andrzeju..

    CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?

    TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?

    > TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
    > charytatywną, żeby połączenia sponsorować.

    Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
    pobierala oplate...
    Prawda ?

    > [ciach]

    > Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...

    CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
    umiescic NIE CHCE ?

    > [ciach]

    > Zapadł jakiś wyrok skazujący?

    Dyskutujemy - prawda ?
    Stawiam na razie swoje TEZY

    Wiemy, ze od rozstrzygniecia jest SAD.
    Zgoda ?

    > Podobnie, jak np. napady na bank są organizowane za pośrednictwem
    > zarządu dróg miejskich.

    CZy Zarzad drog wystawia bankowi fakture za to, ze go napadnieto ?

    > ZDM powinien na wypadek napadu na bank wszędzie zasieki zainstalować?

    > Ponoć są jeszcze ludzie, których stanowczą opinią jest, że Ziemia jest
    > płaska. Chyab byście się dogadali.

    Wiec podsumuje jescze raz.

    TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.

    Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.

    Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
    usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
    jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
    "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
    a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.

    JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
    uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
    klienta..

    WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
    TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.

    Boguslaw

  • 126. Data: 2004-11-18 09:53:05
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    > temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.

    Ta dyskusja jest chyba bez sensu, bo ścieraja się tutaj wogóle dwa rózne
    podejścia do życia i to one określaja stosunek do sprawy.
    Sa ludzie, którzy chcą zawsze być dziećmi i nie chcą odpowiawdać za szkody
    zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
    wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i
    licza się z ponoszeniem jego kosztów.

    Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
    pretensje do TP?
    Układ abonent-TP określa dosyć dokładnie wspólnie podpisana umowa i na
    podstawie jej treści można dochodzic swoich praw.
    Abonent jest zawsze osoba pełnoletnią i ma umowe z TP na korzystanie z
    kabla, przy pomocy którego bedzie SWOIM aparatem i na SWOJE ryzyko
    dzwonił, gdzie mu się zamyśli płacąc za to stawki na ktore się zgodził
    podpisując umowę.
    Stawki za połączenia z poszczególnymi numerami kierunkowymi są znane
    abonentowi i to od niego zależy co on podepnie do sprawnego kabla TP, aby
    te numery "wykręcać" lub nie.
    Jeżeli komuś nie odpowiada kabel lub stawki może zawsze umowe
    wypowiedzieć, ale oczywiście nie zwalnia to go od zapłaty za okres
    korzystania.
    Wina TP byłaby, gdyby abonent został PRZEZ TP mylnie poinformowany, że
    minuta połączenia z jakimś numerem jest mniejsza niż byłoby potem na
    fakturze.
    Nie przypominam sobie, aby taka sytuacja miała kiedykolwiek miejsce w
    wypadkach z dialerami.

    A już zupełnie absurdalnie też brzmią dla mnie pretensje do TP, że jest
    winna bo na tym zarabia.

    vertret

  • 127. Data: 2004-11-18 10:31:38
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    VERTRET pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ta dyskusja jest chyba bez sensu, bo ścieraja się tutaj wogóle dwa rózne
    > podejścia do życia i to one określaja stosunek do sprawy.

    Sluszna uwaga, ale nie do konca.

> [...]
    > zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
    > wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i

    Ja naleze do tych trzecich..
    czlowiek powinein odpowiadac za to co robi, WIEC oszustow nalezy karac.

    > Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
    > pretensje do TP?

    Prawem takim, ze TP SA jest DZIEKI PANSTWU praktyczniym monopolista.

    > Układ abonent-TP określa dosyć dokładnie wspólnie podpisana umowa i na
    > podstawie jej treści można dochodzic swoich praw.

    - Tylko jest jeszcze w RP PRAWO i toprawo mowi m innymi ze
    postanowiena umowy sprzeczne z prawem sa NIEWAZNE.
    - O rodzaju umowy swiadczy jej TRESC a nie tytul..

> [...]
    > Stawki za połączenia z poszczególnymi numerami kierunkowymi są znane
    > abonentowi i to od niego zależy co on podepnie do sprawnego kabla TP, aby

    Jeszcze raz.
    Chodzi o to CO TP SA sprzedaje.. i co kupujacy SADZI ze kupuje.

    Wyobrazmy sobie, ze okazuje sie ze Win XP jest narzedziem do
    "podsluchiwania" i ze ktos dzieki PANSKIEMU komputerowi z win XP ukradl
    cos z banku. Skorzystal z "uslugi systemu" zwanej np "sprawdzanie
    poprawnosci hasla". Pan oczywiscie czytal spis uslug Panskiego WIN XP,
    lecz do glowy Panu nie przyszlo, ze ta ausluga to moze byc "trojan"
    pozwalajacy przechwytywac hasla i wlamac sie do banku.
    czulby sie pan winny ?

    Mamy takie (byc moze glupie) prawo, ale mamy, ze konsumnent
    POWINIEN BYC POINFORMOWANY o wlasnosciach tego co kupuje i na co moze byc
    narazony (stad glupawe napisy ze nienalezy tego czy owego z produktem
    robic)

    PO DRUGIE.

    NAZWANIE w taryfie USLUGA "polaczenie z NUMEREM 0-xxx nie oznacza
    "automatycznie ze ejst to "usluga polegajaca na polazceniu"
    bo Z TRESCI umow zawartych przez TP SA WYNIKA,
    ze TP SA jest POSREDNIKIEM i SAMA swiadczyjedynie
    usluge "udostepnienia INNEJ USLUGI i TA DRUGA jest platna.

    TP SA "kasuje" pieniadze za posrednictwo,
    ale rownierz za wykonana NIEPRZEZ SIEBIE
    usluge i przekazuje ja wlasciwemu uslugodawcy
    tak wynika Z TRESCI a nie z litery umow.

> [...]
    > Wina TP byłaby, gdyby abonent został PRZEZ TP mylnie poinformowany, że
    > minuta połączenia z jakimś numerem jest mniejsza niż byłoby potem na

    Podnosisz argument nie odnoszacy sie DO ZARZUTU.

    Przedmiotem skargi NIE JEST TO iz TP SA NIE dokonala
    polaczenia i NIE TO ze nie wg taryfy.

    Zarzutem jest to, ze KLIENT TP SA WYLUDZIL usluge,
    i TP SA domaga sie NIE TYLKO za wykonana przez
    siebie usluge "polaczenia",ale rowniez dla wyludzajacego
    dzieki temu ze TP SA te JEGO usluge
    NAZWALA UKRYLA w cenniku "oplata za polaczenie z numerem..."

    Teraz TP SA chce za to pieniadze by ZA WYLUDZONA usluge
    swemu klientowi zaplacic i zgarnac prowizje
    nie chcac rozpatzyc kwesti
    WYLUDZENIA.

    Domagjac sie pieniedzy stawia sie w roli strony.

    MOZE skonstruowacc ennik talk, ze oplata za polaczenie
    bedzie rzeczywisce oplata za polaczenie i wykonana USLUGE.
    (w rachunkach za prad tez dostajemy za energie i jej przesyl).

    > Nie przypominam sobie, aby taka sytuacja miała kiedykolwiek miejsce w
    > wypadkach z dialerami.
    >
    > A już zupełnie absurdalnie też brzmią dla mnie pretensje do TP, że jest
    > winna bo na tym zarabia.

    Totez NIE TO jest w zarzucie, ze zarabia.
    To, ze zarabia czyni ja STRONA SPORU.

    Boguslaw

  • 128. Data: 2004-11-18 10:32:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    VERTRET rzecze:
> [...]
    > zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
    > wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i

    Pomyliłeś opis grup - są grupy ludzi, którzy uważają, że złodzieje są
    złodziejami, oszuści oszustami, a mordercy mordercami.

    I jest grupa, która uważa, że to okradzeni, oszukani i zgwałcone są
    winne, że się dały.

    > Ja należe do tych drugich i dziwię się jakim prawem wogóle można mieć
    > pretensje do TP?

    Bo jesteś debilem?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 129. Data: 2004-11-18 10:37:21
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

> [...]
    >
    > TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?

    > Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie

    Nieprawda.
    Jest to prawdą w przypadku własnych numerów 0700. I w tym kierunku TPSA
    podjęła odpowiednie kroki (sprawdzanie dialerów, bezpłatne blokady).
    Natomiast nie jest to prawdą w przypadku połączeń do innych operatorów,
    a o takim mowa w tym wątku. I w tym przypadku TPSA nie proponowała
    nikomu usługi i nie w imieniu tego kogoś pobiera opłaty.

    > CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
    > umiescic NIE CHCE ?

    Tak.

> [...]
    > "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
    > a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.

    Nie rozumiem zdania "tpsa umieszcza w cenniku usluge, o której klient
    nie wie". Czy ten cennik jest jakis tajny czy co ? Jak klient przeczyta
    cennik to się o tej usłudze chyba dowie, no nie ?
    Ceny za połączenia na numery 0700 i podobne - są w cenniku.
    Ceny za połączenia do innych operatorów także są w cenniku. Ceny usług
    innych operatorów są w cennikach tychże operatorów.
    Jeśli nie ma w cenniku, to nie ma prawa być na fakturze, proste.

    > JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
    > uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
    > klienta..

    TPSA mu zmieni ? Do czego to doszło, monterzy tpsa instalują ludziom
    dialery :) Aaa, no tak, piszesz "automatycznie". Tzn że operatorzy
    błękitnej linii logują się na komputery klientów i zmieniają ?
    Wybacz ironię, ale klient sam sobie zmienia. Jeśli przy tym nie wie co
    robi, to sam sobie winien. Nie powinien podłączać od linię telefoniczną
    urządzenia które potrafi wykonywać połączenia automatycznie, a którego
    nie umie obsługiwać.
    TPSA nie obsługuje komputera klienta. Komputer klienta jest obsługiwany
    przez klienta. Gdyby komputer sobie stał włączony a klient by go nie
    dotykał to parametry usługi nie zmieniłyby się "automatycznie".
    Parametry usługi zmeiniają się na skutek działań operatora komputera -
    klienta. Klient jest winien. Nawet jeśli nie jest winien działaniu z
    premedytacją, to jest winien nieświadomemu spowodowaniu błędnego
    działania usługi.

    > WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
    > TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    > temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.

    A gdy użytkownik nie zgłasza, że inny klient TPSA go oszukał, tylko że
    oszukał go inny klient innego operatora ? Wstrzymać zapłatę za wymianę
    ruchu i odciąć za karę ruch do operatorów zagranicznych? Póki nie zrobią
    porządku ze swoimi klientami, tak ?

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 130. Data: 2004-11-18 10:44:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    VERTRET napisał(a):

> [...]
    > zrobione przy pomocy swoich własnych zabawek (czy to nabytych, czy
    > wrodzonych)i jest druga grupa ludzi, którzy cenią sobie WOLNY wybór i

    Szczegolnie kiedy te koszty ponosi ktos inny... ;P

    j.