    From: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Thu, 18 Nov 2004 11:37:21 +0100

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Panie Andrzeju..
    >
    > CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?
    >
    > TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?

    > Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
    > pobierala oplate...
    > Prawda ?

    Nieprawda.
    Jest to prawdą w przypadku własnych numerów 0700. I w tym kierunku TPSA
    podjęła odpowiednie kroki (sprawdzanie dialerów, bezpłatne blokady).
    Natomiast nie jest to prawdą w przypadku połączeń do innych operatorów,
    a o takim mowa w tym wątku. I w tym przypadku TPSA nie proponowała
    nikomu usługi i nie w imieniu tego kogoś pobiera opłaty.

    > CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
    > umiescic NIE CHCE ?

    Tak.

    > [ ciach analogie ]
    >
    > Wiec podsumuje jescze raz.
    >
    > TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
    >
    > Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
    >
    > Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
    > usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
    > jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
    > "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
    > a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.

    Nie rozumiem zdania "tpsa umieszcza w cenniku usluge, o której klient
    nie wie". Czy ten cennik jest jakis tajny czy co ? Jak klient przeczyta
    cennik to się o tej usłudze chyba dowie, no nie ?
    Ceny za połączenia na numery 0700 i podobne - są w cenniku.
    Ceny za połączenia do innych operatorów także są w cenniku. Ceny usług
    innych operatorów są w cennikach tychże operatorów.
    Jeśli nie ma w cenniku, to nie ma prawa być na fakturze, proste.

    > JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
    > uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
    > klienta..

    TPSA mu zmieni ? Do czego to doszło, monterzy tpsa instalują ludziom
    dialery :) Aaa, no tak, piszesz "automatycznie". Tzn że operatorzy
    błękitnej linii logują się na komputery klientów i zmieniają ?
    Wybacz ironię, ale klient sam sobie zmienia. Jeśli przy tym nie wie co
    robi, to sam sobie winien. Nie powinien podłączać od linię telefoniczną
    urządzenia które potrafi wykonywać połączenia automatycznie, a którego
    nie umie obsługiwać.
    TPSA nie obsługuje komputera klienta. Komputer klienta jest obsługiwany
    przez klienta. Gdyby komputer sobie stał włączony a klient by go nie
    dotykał to parametry usługi nie zmieniłyby się "automatycznie".
    Parametry usługi zmeiniają się na skutek działań operatora komputera -
    klienta. Klient jest winien. Nawet jeśli nie jest winien działaniu z
    premedytacją, to jest winien nieświadomemu spowodowaniu błędnego
    działania usługi.

    > WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
    > TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    > temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.

    A gdy użytkownik nie zgłasza, że inny klient TPSA go oszukał, tylko że
    oszukał go inny klient innego operatora ? Wstrzymać zapłatę za wymianę
    ruchu i odciąć za karę ruch do operatorów zagranicznych? Póki nie zrobią
    porządku ze swoimi klientami, tak ?

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919