  • 21. Data: 2003-12-13 10:13:56
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:bren4l$ubi$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ty najświeższe posty masz na dole???
    > Zresztą nieważne. "Cfaniactwo" trza piętnować. Tak uważa 87,4 %
    > grupowiczów;))

    Leszku! Skąd wiesz, że dokładnie tyle? Jakieś źródło?

  • 22. Data: 2003-12-13 10:16:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > [.....................]
    > No i jeszcze raz - przeczytaj mojego posta o sledzeniu watkow a
    > zobaczysz, ze nie trzeba przestawiac zegara zeby miec wszystko na
    > wierzchu.
    > Najpierw poznaj oprogramowanie, a pozniej zucaj BEZPODSTAWNE
    > oskarzenia. Ja ten watek bede mial na wierzchu jeszcze za pol roku jak
    > bede chcial.

    Uzasadnij mi swoją bezczelną propozycję abym
    zmienił swoje ustawienia w OE tylko dlatego, że
    jakiś cwaniak puścił cwaniackiego posta?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bezinteresowna przyjaźń może istnieć tylko

  • 23. Data: 2003-12-13 10:19:31
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    > wiadomości news:brempm$4n0$1@absinth.dialog.net.pl

    > Bez urazy, ale "ja o słupie, a Ty o dupie". to co wyżej
    > napisałeś jest jedną z możliwości *sortowania* .
    > Większość (w tym i ja) sortuje wg. "wysłano" czyli
    > *daty wysłania posta*

    > To "nie uciekaj się". :)

    > To jest Twoja prywatna sprawa jak sobie rozporządzasz
    > news'ami. Nam nic do tego.

    No widzisz? Zazuciles mi, ze zmieniam date, zeby miec posty na gorze. Ja ci
    udowodnilem, ze nie musze tego robic, bo znam lepsze sposoby, a ty dalej
    swoje. I jeszcze mowisz, e ty o slupie a ja o dupie. Otoz NIE. Ja mowilem
    DOKLADNIE o tym samym co ty. Wykazalem ci ze nie musze sie uciekac do
    sztuczek ktore mi zarzucasz. A to TY dalej swoje. No tak.
    Wiesz co mi to przypomina? Taka sytuacje. Facet jest oskarzony o morderstwo.
    W sadzie przedstawia 20 swiadkow, ze byl w tym czasie na jakiejs imprezie. A
    sad na to "Ja o slupie a pan o dupie. Sadowi nic do tego, ze pan chodzi na
    prywatki. To jest pana prywatna sprawa. Skazuje pana na dozywocie". Zaiste
    typowo polskie podejscie do prawa i sprawiedliwosci.
    EOT. Wiecej mi sie nie chce....

  • 24. Data: 2003-12-13 10:24:30
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadnij mi swoją bezczelną propozycję abym
    > zmienił swoje ustawienia w OE tylko dlatego, że
    > jakiś cwaniak puścił cwaniackiego posta?.

    Glupek. Z takimi nie da sie rozmawiac. Nie dociera do ciebie proste
    arumentowanie. Ja mam to gdzies co ty masz poustawiane. Nawiasem mowiac
    sledzenie watkow nie wymaga zadnych ustawien tylko myslenia. I nie wyzywaj
    mnie od cwaniakow bo pieprzysz bzdury, co juz ci wykazalem, tylko do ciebie
    to nie dotarlo.

  • 25. Data: 2003-12-13 10:26:02
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    > wiadomości news:bremur$57v$1@absinth.dialog.net.pl

    > Mylisz miejsce pobytu. Tu nie jest sąd lecz grupa
    > usenetowa na której powinno się przestrzegać
    > ustalonych zasad.

    Wiec zacznij ich przestrzegac i NAJPIERW zapytaj, Dlaczego byla przestawiona
    data, a dopiero pozniej zucaj oskarzenia.

    > Masz jakieś wątpliwości?.

    Nie mam zadnych. Wiem ze nie masz racji.

    > Nie tylko naiwny, ale i uparty. (żeby nie powiedzieć - bezczelny)

    I nastepne oskarzenie. Na pewno jestes sedzia...

  • 26. Data: 2003-12-13 10:56:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:brepi5$ij8$1@absinth.dialog.net.pl

    > [.................]
    > Nawiasem mowiac dzis znow mialem przestawiona date. Musze sprawdzic czy
    > mi sie bateria na plycie glownej nie wylala.

    Jeśli nie otwierasz nowego wątka to czas wysłania
    posta nie ma na nic wpływu.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."

  • 27. Data: 2003-12-13 11:08:33
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:brepd1$hrm$1@absinth.dialog.net.pl

> [...]
    > sledzenie watkow nie wymaga zadnych ustawien tylko myslenia. I nie
    > wyzywaj mnie od cwaniakow bo pieprzysz bzdury, co juz ci wykazalem,

    Waż kolego słowa gdyż "Dialog", a właściwie admini
    są *bardzo czuli* na skargi na użytkowników tego
    łącza. Jeśli nie zmienisz swego podejścia do tematu
    to poproszę Twego providera aby poinstruował Cię
    jak należy zachowywać się w internecie.
    Więc żeby nie było, że Ci nie mówiłem:

    1. Nie pisz postów z przestawionym zegarem systemowym.
    2. Nie cytuj całych postów (nawet kilku) i pozostawiaj tylko
    niezbędne_przycięte cytaty.
    3. Skonfiguruj czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeliby nie było kobiet, to człowiek udomowiłby sobie jakieś inne zwierzątko."

  • 28. Data: 2003-12-13 11:23:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No widzisz? Zazuciles mi, ze zmieniam date, zeby miec posty na gorze.

    Włacz moduł logicznego myślenia chłopie.
    Zarzucamy Ci ze przestawiajac datę w kompie spowodowałeś że INNI mający
    sortowanie wg. daty widzą Twój post na topie.
    Nie rżnij głupa.

    Leszek

  • 29. Data: 2003-12-13 11:27:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Glupek.

    Od przedstawienia się trzeba było zacząć.
    Prześledź z uwagą cały wątek a być może zauważysz dlaczego na to miano
    zasługujesz.

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2003-12-13 11:29:18
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości

    > Włacz moduł logicznego myślenia chłopie.
    > Zarzucamy Ci ze przestawiajac datę w kompie spowodowałeś że INNI mający
    > sortowanie wg. daty widzą Twój post na topie.
    > Nie rżnij głupa.

    A ja wam zazucam zie NAWET NIE WYSILILISCIE SIE zeby mnie zapytac czy
    czasami cos mi sie ei zepsulo. tylko OD RAZU ,mnie oskarzacie. Tak trudno to
    pojac? Zreszta tego wymagaly by podstawy kultury. Przyszlo ci do glowy, ze
    jesli RZECZYWISCIE cos mi sie poprzestawialo, to takie oskarzenia po prostu
    sa krzywdzace?
    A prawde mowiac chyba bede mial plyte glowna do wymiany bo mi wariuje co
    chwila. Co chwila przestawiam a trzyma kilka- kilkanascie minut.