  • 11. Data: 2003-12-12 20:00:00
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    [...]
    >+ > A calkkiem na marginesie - coz takiego cwaniackiego jest w przestawionej
    >+ > dacie posta? Bo ja nic nie widzie.
    >+
    >+ To, że taki post będzie "na pierwszym miejscu"

    ...niemożliwe ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (piszący *w imieniu swoim i swojego czytnika* :))

  • 12. Data: 2003-12-13 07:27:08
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoje. I jeszcze mowisz, e ty o slupie a ja o dupie. Otoz NIE. Ja mowilem
    > DOKLADNIE o tym samym co ty. Wykazalem ci ze nie musze sie uciekac do
    > sztuczek ktore mi zarzucasz. A to TY dalej swoje. No tak.
    > Wiesz co mi to przypomina? Taka sytuacje. Facet jest oskarzony o
    morderstwo.
    > W sadzie przedstawia 20 swiadkow, ze byl w tym czasie na jakiejs imprezie.
    > sad na to "Ja o slupie a pan o dupie. Sadowi nic do tego, ze pan chodzi na
    > prywatki. To jest pana prywatna sprawa. Skazuje pana na dozywocie". Zaiste
    > typowo polskie podejscie do prawa i sprawiedliwosci.

    Nawiasem mowiac dzis znow mialem przestawiona date. Musze sprawdzic czy mi
    sie bateria na plycie glownej nie wylala.

  • 13. Data: 2003-12-13 08:10:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ > ...a "cwaniactwo" to w czym ?
    >+
    >+ Czy Ty czytasz tylko jeden_pierwszy post danego
    >+ wątka?

    Niekoniecznie ;)

    >+ Przecież podobne pytanie zadał Ajgor i ja mu
    >+ w news:brcqbt.l4.1@p.i.k.i wyjaśniłem,

    ...i twoje wyjaśnienie natychmiast wszyscy widzieli.
    Przyjąłem.

    >+ że taki post będzie "na topie"

    Nie widzę powodu. Chyba że ktoś stosuje priorytety
    "do góry nogami" ;) Że co, że pewien popularny
    program tak ma ustawione default ? Acha... ;>
    Taki post będzie na dnie (przynajmniej u niektórych :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający z grupy na trochę)

  • 14. Data: 2003-12-13 09:40:05
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

> [...]

    masz taka kolumne oznaczona u gory ikonka z okularkami. Wystarczy w tym
    miejscu kliknac obok posta, i wlaczasz "pilnowanie" wątku. Od teraz ten
    watek ZAWSZE bedzie na pierwszym miejscu. Nawet za pol roku. Jak widzisz,
    "wysoki sadzie z domniemaniem winy", nie musze sie uciekac do takich marnych
    sztuczek, bo znam oprogramowanie ktorym sie posluguje. Jesli Cie to
    interesuje, to na niektorych grupach mam w ten sposob wlaczony podglad na
    wątkach jeszcze z wrzesnia. Jesli potrze4bujesz dowodow, to sluze screenami.

    Ajgor.

  • 15. Data: 2003-12-13 09:42:50
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    > wiadomości news:brcm6o$ppt$1@absinth.dialog.net.pl

    > Jest to *cwaniactwo* , ale chciałem napisać -
    > "Korekta czasu cwaniackiego posta Ajgora"
    > niby to samo, ale jak ładnie brzmi. :)

    Juz wiem.. Jestes prawnikiem. Najprawdopodobniej sedzia. Bo nie interesuje
    Cie, co podsadny ma na swoja obrone, a jedynie znalezienie dowodow winy. Nie
    martw sie. To praktyka powszechna w polskich sadach.
    W innym watku ci napisalem cos na temat pilnowania wątkow w dyskusji.
    Przeczytaj i sam ocen czy masz racje.
    Ech.. ja naiwny. Przeciez od tysiaca lat zaden Polak nie przynal ze sie
    mylil.

  • 16. Data: 2003-12-13 09:45:50
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > Czy Ty czytasz tylko jeden_pierwszy post danego
    > wątka?
    > Przecież podobne pytanie zadał Ajgor i ja mu
    > w news:brcqbt.l4.1@p.i.k.i wyjaśniłem, że
    > taki post będzie "na topie" aż do nadejścia
    > godziny podanej w tym poscie. I na tym to
    > "cwaniactwo" polega, że posty wysyłane po
    > nim nie "spychają" go niżej j tak jak to się
    > zwykle odbywa.

    No i jeszcze raz - przeczytaj mojego posta o sledzeniu watkow a zobaczysz,
    ze nie trzeba przestawiac zegara zeby miec wszystko na wierzchu.
    Najpierw poznaj oprogramowanie, a pozniej zucaj BEZPODSTAWNE oskarzenia. Ja
    ten watek bede mial na wierzchu jeszcze za pol roku jak bede chcial.

  • 17. Data: 2003-12-13 09:45:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Nie widzę powodu. Chyba że ktoś stosuje priorytety
    > "do góry nogami" ;)

    Ty najświeższe posty masz na dole???
    Zresztą nieważne. "Cfaniactwo" trza piętnować. Tak uważa 87,4 %
    grupowiczów;))

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-12-13 09:47:58
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > 90% grupowiczów uzywa OE i u nich posty z reguly uszeregowane sa zgodnie
    > z czasem wyslania posta. Przestawiajac czas w kompie do przodu powoduje
    > ze mój post bedzie caly czas na "topie".

    Widze ze malo kto zna Outlooka Expressa :) A Sledzenie watkow? To co?
    A na marginesie - chcialem otrzymac konkretna odpowiedz na konkretne
    pytanie, a zrobila sie z tego dyskusja o bzdurach.
    Jesli tak dzialaja polskie sady, to nei ma ci sie dziwic, ze zanim zapadnie
    wyrok, sprawa zdazy sie przedawnic.

  • 19. Data: 2003-12-13 10:09:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby poznać się z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić."

  • 20. Data: 2003-12-13 10:13:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bremur$57v$1@absinth.dialog.net.pl

    > Juz wiem.. Jestes prawnikiem. Najprawdopodobniej sedzia. Bo nie
    > interesuje Cie, co podsadny ma na swoja obrone, a jedynie znalezienie
    > dowodow winy. Nie martw sie. To praktyka powszechna w polskich sadach.

    Mylisz miejsce pobytu. Tu nie jest sąd lecz grupa
    usenetowa na której powinno się przestrzegać
    ustalonych zasad.

    > W innym watku ci napisalem cos na temat pilnowania wątkow w dyskusji.
    > Przeczytaj i sam ocen czy masz racje.

    Masz jakieś wątpliwości?.

    > Ech.. ja naiwny. Przeciez od tysiaca lat zaden Polak nie przynal ze sie
    > mylil.

    Nie tylko naiwny, ale i uparty. (żeby nie powiedzieć - bezczelny)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie