  • 11. Data: 2009-05-08 19:36:02
    Temat: Re: DR radiowozu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gu0edp$8sa$1@node1.news.atman.pl...
    > Tak mnie dzis natknelo. Ile osob ma w DR wpisana policyjna suka?
    > W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
    > przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11. Czy w takim
    > razie kierowca ma PJ na autobus ?
    > Ile osob ma wpisane w DR taki pojazd ?
    > Icek

    Przeważnie tyle, by nie być autobusem, bo to silnie komplikuje ekspoatację.

  • 12. Data: 2009-05-10 17:49:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał
    >Jesli chodzi o cywilne wozy z wideorejestratorami - kiedys zawsze
    >mialy KWP - ostatnio sie to zmienia.

    Nie tyle chodzi mi na jakich blachach jeżdżą, ale kto formalnie jest ich
    właścicielem i figuruje w DR?

  • 13. Data: 2009-05-11 19:27:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Maj, 17:22, stebi <m...@n...pl> wrote:

    > Czemu w Poznaniu większość Fabii i Stilo (tych nieoznakowanych) jeździ
    > bez kołpaków? Ukradli im, czy może boją się żeby im nie ukradli? :)

    Kolpaki czesto spadaja. Zwlaszcza przy agresywnej jezdzie po naszych
    dziurach.

    Pozdrawiam
    Rafal