  • 1. Data: 2009-05-08 07:34:40
    Temat: DR radiowozu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Tak mnie dzis natknelo. Ile osob ma w DR wpisana policyjna suka?

    W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
    przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11. Czy w takim razie
    kierowca ma PJ na autobus ?

    Ile osob ma wpisane w DR taki pojazd ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-05-08 08:28:34
    Temat: Re: DR radiowozu
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

> [...]
    >
    > W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
    > przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11. Czy w takim

    pojazd specjalny?

    nie wiem, zapytam ieczorem wiedzacego ;)

    E.

  • 3. Data: 2009-05-08 10:37:37
    Od: "piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunto]@o2.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał
    > W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
    > przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11.

    11 osób, to chyba w porywach i w stanie wyższej koniecznoci;) W czym? Nigdy
    w busie nie widziałm tylu "pasażerów" w klatce. Nysy miały tam 4 miejsca,
    podobnie jak większość współczesnych stadardowych busów policyjnych. Z
    przodu i na kanapie masz 5 osób. W sumie 9, a więc zwykła kategoria B prawa
    jazdy starcza. No pewnie są też i jakieś więzniarki, co mają więcej w
    klateczce.

  • 4. Data: 2009-05-08 10:39:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    piotr [trzykoty] pisze:

    > W sumie 9, a więc zwykła
    > kategoria B prawa jazdy starcza.

    No właśnie nie starcza.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-05-08 10:44:33
    Od: "piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunto]@o2.pl>

    Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane
    radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

  • 6. Data: 2009-05-08 10:49:18
    Od: "piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunto]@o2.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał
    > No właśnie nie starcza.

    Czemu nie, jeśli masa pojazdu jest ok i 9 osób, to w czym problem?

  • 7. Data: 2009-05-08 10:58:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    piotr [trzykoty] pisze:

    > Czemu nie, jeśli masa pojazdu jest ok i 9 osób, to w czym problem?

    Ouups, no właśnie. Pomyliłem się o jedną osobę. :(

    --
    spp

  • 8. Data: 2009-05-08 12:50:11
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    piotr [trzykoty] pisze:
    > Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane
    > radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

    Zazwyczaj KWP.

    --

    live_evil

  • 9. Data: 2009-05-08 13:04:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 8, 2:50 pm, live_evil <u...@o...pl> wrote:

    > Zazwyczaj KWP.
    >
    > --
    >
    >   live_evil

    Zalezy ktore nieoznakowane.

    Jesli chodzi o cywilne wozy z wideorejestratorami - kiedys zawsze
    mialy KWP - ostatnio sie to zmienia.

  • 10. Data: 2009-05-08 15:22:14
    Od: stebi <m...@n...pl>

    piotr [trzykoty] pisze:
    > Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane
    > radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

    W Poznaniu spotkałem się nawet z balchami POZ (czyli gdzieś pod
    Poznaniem), a radiowóz jeździ po Poznaniu.

    P.S.
    Czemu w Poznaniu większość Fabii i Stilo (tych nieoznakowanych) jeździ
    bez kołpaków? Ukradli im, czy może boją się żeby im nie ukradli? :)
    A może poszły na Allegro?

    pozdr.
    stebi