  • 1. Data: 2009-05-08 09:33:05
    Temat: wzory świadectw i druków edukacyjnych, konczenie technikum
    Od: "Jon Don Ton" <j...@g...com>

    czytam:
    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 14 marca 2005
    r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw,...

    i jest wzór świadectwa ukończenia technikum, świadectwa dojrzałości
    technikum
    http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/uk-techn.jpg
    i jest dodatkowy dokument:
    http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/d-uz-tyt-zaw.jpg

    kiedyś na druku ukończenia technikum było napisane:
    "... i złozył egzamin zawodowy z wynikiem .... uzyskał prawo używania
    tytułu technik ...
    Stwierdza posiadanie wykształcenia średniego technicznego i ogólnego "

    i było że w kwietniu były egzaminy dyplomowe, kto zdał, kończył szkolę i
    mógł mature zdawać, jeśli chciał.

    czy od 2005 można sobie skończyć technikum nie uzyskując żadnego tytułu, a
    jeśli ktoś chce to składa dodatkowy egzamin nieobowiązkowy i dostaje:
    http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/d-uz-tyt-zaw.jpg

    pytanie kieruję do tych, którzy mają dzieci lub znajomych, którzy kończą
    własnie technikum... ewentualnie ekspertów od prawa edukacyjnego

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-05-08 15:17:00
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Jon Don Ton scripsit:

> [...]

    > pytanie kieruję do tych, którzy mają dzieci lub znajomych, którzy kończą
    > własnie technikum... ewentualnie ekspertów od prawa edukacyjnego

    Nauka w technikum kończy się w kwietniu i wtedy absolewnt otrzymuje świadectwo
    ukończenia szkoły. W maju może zdawać maturę, a egzaminy potwierdzające
    kwalifikacje zawodowe odbywają się mniej więcej w połowie czerwca. Nie ma
    obowiązku przystępowania ani do matury, ani do egzaminów zawodowych.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 3. Data: 2009-05-09 07:45:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 8 May 2009 17:17:00 +0200, Jacek Skowroński napisał(a):

    > ani do egzaminów zawodowych.

    Dołączę się do pytania bo ciekawe:
    gdzie (w jakiej instytucji) odbywają się egzaminy zawodowe, do których
    przygotowuje technikum ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 4. Data: 2009-05-09 08:01:39
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Krzysztof 'kw1618' z Warszawy scripsit:

    > Dołączę się do pytania bo ciekawe:
    > gdzie (w jakiej instytucji) odbywają się egzaminy zawodowe, do których
    > przygotowuje technikum ?

    W szkole, do której uczęszczał uczeń. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie
    http://cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view
    &id=138&Itemid=112

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 5. Data: 2009-05-11 14:33:44
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2009 10:01:39 +0200, Jacek Skowroński napisał(a):

    > http://cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view
    &id=138&Itemid=112

    dzięki
    dobra strona...