1. Data: 2009-05-08 09:33:05
Temat:wzory świadectw i druków edukacyjnych, konczenie technikum
Od:"Jon Don Ton" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czytam:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 14 marca 2005
r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw,...

i jest wzór świadectwa ukończenia technikum, świadectwa dojrzałości
technikum
http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/uk-techn.jpg
i jest dodatkowy dokument:
http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/d-uz-tyt-zaw.jpg

kiedyś na druku ukończenia technikum było napisane:
"... i złozył egzamin zawodowy z wynikiem .... uzyskał prawo używania
tytułu technik ...
Stwierdza posiadanie wykształcenia średniego technicznego i ogólnego "

i było że w kwietniu były egzaminy dyplomowe, kto zdał, kończył szkolę i
mógł mature zdawać, jeśli chciał.

czy od 2005 można sobie skończyć technikum nie uzyskując żadnego tytułu, a
jeśli ktoś chce to składa dodatkowy egzamin nieobowiązkowy i dostaje:
http://www.buwiwm.edu.pl/wzory/d-uz-tyt-zaw.jpg

pytanie kieruję do tych, którzy mają dzieci lub znajomych, którzy kończą
własnie technikum... ewentualnie ekspertów od prawa edukacyjnego

Pozdr

2. Data: 2009-05-08 15:17:00
Od:Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Jon Don Ton scripsit:

> [...]

> pytanie kieruję do tych, którzy mają dzieci lub znajomych, którzy kończą
> własnie technikum... ewentualnie ekspertów od prawa edukacyjnego

Nauka w technikum kończy się w kwietniu i wtedy absolewnt otrzymuje świadectwo
ukończenia szkoły. W maju może zdawać maturę, a egzaminy potwierdzające
kwalifikacje zawodowe odbywają się mniej więcej w połowie czerwca. Nie ma
obowiązku przystępowania ani do matury, ani do egzaminów zawodowych.

--
Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

3. Data: 2009-05-09 07:45:58
Od:Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 May 2009 17:17:00 +0200, Jacek Skowroński napisał(a):

> ani do egzaminów zawodowych.

Dołączę się do pytania bo ciekawe:
gdzie (w jakiej instytucji) odbywają się egzaminy zawodowe, do których
przygotowuje technikum ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

4. Data: 2009-05-09 08:01:39
Od:Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Krzysztof 'kw1618' z Warszawy scripsit:

> Dołączę się do pytania bo ciekawe:
> gdzie (w jakiej instytucji) odbywają się egzaminy zawodowe, do których
> przygotowuje technikum ?

W szkole, do której uczęszczał uczeń. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie
http://cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view
&id=138&Itemid=112

--
Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

5. Data: 2009-05-11 14:33:44
Od:Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2009 10:01:39 +0200, Jacek Skowroński napisał(a):

> http://cke.edu.pl/index.php?option=content&task=view
&id=138&Itemid=112

dzięki
dobra strona...