  • 1. Data: 2009-05-08 04:29:23
    Temat: Przepisanie czesci dzialki pod siedlisko
    Od: d...@g...com

    Witam

    Mam takie pytanie, moi rodzice chca przepisac na mnie i moja zona
    czesc swojej dzialki (5 hektarow, zabudowa siedliskowa na terenie).
    Naszym celem jest przepisanie takiej ilosci abym mogl tez postawic dom
    na bazie zabudowy siedliskowej.
    Jak to zrobic? Co w jakiej kolejnosci sie zalatwia? No i ile musi miec
    moja dzialka wielkosci abym mogl postawic na niej dom jako siedlisko?
    Chyba ze moze latwiej jest wydzielic nieduza dzialke i
    przeklasyfikowac ja z rolnej na pod zabudowe? Klasa ziemi jest tam III
    i IV.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.