  • 1. Data: 2009-05-07 21:25:10
    Temat: nierozliczyłem pita
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    Nierozliczyłem pita 2-gi rok z rzędu (chociaż zawsze dostałbym zwrot). Jak
    to teraz najlepiej wyprostować ?

  • 2. Data: 2009-05-08 05:45:45
    Temat: Re: nierozliczyłem pita
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Maj, 23:25, "MOK" <m...@g...com> wrote:
    > Nierozliczyłem pita 2-gi rok z rzędu (chociaż zawsze dostałbym zwrot). Jak
    > to teraz najlepiej wyprostować ?

    zloz dwa pity + oswiadczenie o "Czynnym zalu" - jak najszybciej ;-)

  • 3. Data: 2009-05-08 08:09:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    On 7 Maj, 23:25, "MOK" <m...@g...com> wrote:
    > Nierozliczyłem pita 2-gi rok z rzędu (chociaż zawsze dostałbym zwrot). Jak
    > to teraz najlepiej wyprostować ?

    zloz dwa pity + oswiadczenie o "Czynnym zalu" - jak najszybciej ;-)

    Czynny zal nic nie da.
    Przeciez US wie, ze nie zlozyl w terminie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-09 10:05:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 May 2009, SDD wrote:
    [...]
    > Czynny zal nic nie da.
    > Przeciez US wie, ze nie zlozyl w terminie.

    Bardzo teoretycznie, to mozliwa jest sytuacja uzyskania przychodów
    *jedynie* ze źródeł nie powodujących wcześniejszego powiadomienia US :)
    Ale oczywiście również powątpiewam.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-05-09 23:55:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.05.2009 SDD <s...@t...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Czynny zal nic nie da.
    > Przeciez US wie, ze nie zlozyl w terminie.

    Nie musiał mieć obowiązku składania pita więc US nie wie. W szczególności
    mógł zemrzeć w ostatnim dniu składania, więc z p. widzenia US pewności co
    do popełnienia zabronionego czynu nie ma.

    --
    Marcin