  • 1. Data: 2009-05-07 18:32:18
    Temat: eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy.
    Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety -zapłaciłem przesyłka w drodze.
    Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co
    faktycznie jest w regulaminie.

    1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?

    Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie
    była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem,
    który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie
    która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów.

    2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
    polski język ?

    Jak na razie to sprawa utknęła do jutra .

    --
    Pawełj

  • 2. Data: 2009-05-07 19:19:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    pawelj wrote:

    > 1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na
    > odległość?

    Bilety nie podlegają pod te przepisy

    > 2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
    > polski język ?

    Raczej nie, ale zawsze możesz zastosować formę pisemną.

    M.