  • 1. Data: 2004-08-17 19:33:05
    Temat: Czynsz i developer
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    Witam,

    Mam taki problem z Devloperem

    W listopadzie(2003) odebrałem mieszkanie i się wprowadziłem

    W grudniu elektrycy Devlopera przełączali prąd (bo podobno cały czas prąd
    był budowlany a niemieszkalny tylko mieszkańcy o tym tym nie wiedzieli)

    podczas tego przełączania spalili mi nowa lodówkę , radio, piec sąsiedzi w
    pionie mieli to samo (spaliło się wszystko co było
    w pionie w klatce podłączone do prądu). Developer oczywiście się migał i
    nie chciał zwrócić pieniędzy.

    Więc postanowiłem nie płacić czynszu i tak nie płace już 8 miesięcy W maju
    przyszło faktura o zapłatę zaległego czynszu z informację że jak

    nie zapłacę to sprawa trafi do sądu Zignorowałem to i dalej nie płacę Teraz
    23 sierpnia Devlopera jako administratora osiedla odwołujemy

    Zastanawiam się jak to może się skończyć bo developer jest na tyle chamski
    i bezczelny

    że może zrobić mi sprawę o nie płacenie czynszu. Jakie mogę mieć szansę w
    sądzie ?

    Nie wspominam tutaj o całym szeregu niedociągnięć i niedoróbek (Osiedle
    nie zostało do końca ogrodzone, okna zimą parują , problemy z wentylacją
    , brak funduszu remontowego itp. itd.

  • 2. Data: 2004-08-17 19:58:46
    Temat: Re: Czynsz i developer
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > że może zrobić mi sprawę o nie płacenie czynszu. Jakie mogę mieć szansę w
    > s?dzie ?

    Moze ... i co wiecej, przegrasz. Nic nie pomoze, ze powiesz o chamstwie
    dewelopera.

    Trzeba bylo zgodnie z prawem. Placic czynsz i jednoczesnie pozwac go za
    dokonane zniszczenia. W momencie uzyskania prawomocnego wyroku mogles
    zrobic ciekawy myk: idziesz do komornika i swoj czynsz wplacasz na jego
    konto ;-)))))))) A komornik bierze z tego 15% i zwraca ci to co zostaje.
    I tak az do odzyskania pieniedzy ...

  • 3. Data: 2004-08-18 06:23:46
    Od: "BaCa" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie placac czynszu wyrządzasz szkodę sobie i innym lokatorom. Wieksza czesc
    czynszu to zaplata za media itp. Tylko czesc stanowi wynagrodzenie zarzadcy.

    BaCa