  • 1. Data: 2004-08-17 19:01:45
    Temat: Szukam wzoru pisma o dobrowolnym poddaniu się karze.
    Od: a...@p...com

    Wie ktoś gdzie mogę takowy znaleźć ?

  • 2. Data: 2004-08-17 19:41:39
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Wie ktoś gdzie mogę takowy znaleźć ?

    Prokurator chętnie Ci podyktuje jeśli zaproponujesz rozsądne warunki
    (jak nie umiesz zaproponować konkretnej kary - prokurator pewnie też
    może pomóc)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-17 19:42:55
    Od: Dredd<...@...pl>

    Aha, a jeśli sprawa jest już w Sądzie ale jeszcze nie było pierwszego
    przesłuchania oskarżonego to wystarczy to zrobić ustnie na rozprawie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-17 19:51:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Aha, a jeśli sprawa jest już w Sądzie ale jeszcze nie było pierwszego
    > przesłuchania oskarżonego to wystarczy to zrobić ustnie na rozprawie

    No proszę, wychodzi na to że mój pierwszy wpis w tym wątku, gdzieś
    po drodze zaginął :)

    No to powtórzę:
    Treść wniosku chętnie zredaguje z Tobą prokurator (bo i tak musisz z
    nim się dogadać by coś z tego byŁo)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-17 21:06:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś gdzie mogę takowy znaleźć ?

    A w jakim postępowaniu? Bo ja znam kilka trybów.

  • 6. Data: 2004-08-18 08:13:21
    Od: a...@p...com

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 23:06:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A w jakim postępowaniu? Bo ja znam kilka trybów.

    Postępowanie karne

  • 7. Data: 2004-08-18 18:36:42
    Od: Dredd<...@...pl>

    Może dziś moje wpisy będą bez problemu wchodzić na listę...

    Nie ma oficjalnego wzoru w tej kwestii

    Proponuję załatwić to w prokuraturze bo i tak nie ma mowy o
    dobrowolnym poddaniu się karze bez dogadania się z prokuratorem
    (bez uzgodnienia z nim kary)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-08-18 19:08:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Postępowanie karne

    Wzór pisma dowolny, ale najprościej przespacerować się osobiście, bo i tak
    jest potrzebny protokół na te okoliczność. Jeśli upierasz się przy piśmie,
    to w każdym razie musi ono zawierać adresata (Prokuratura), sygnaturę akt
    (ten numerek zawierający "Ds") no i Twój wniosek. Reszta jest mało istotna i
    nikt nie będzie wybrzydzał.