  • 1. Data: 2004-08-17 19:17:42
    Temat: Darowizna -tabela
    Od: "Paragraf148" <p...@v...pl>

    Skad wziac tabele progów i stawek opodatkowania podatku od darowizn. Chodzi
    mi wszystkie tabele od 1975 roku az do 2003 roku. Ewentualnie prosze o
    wysłanie p...@V...PL. Dziękuję z góry grupowiczom za okazaną pomoc.
    Wiem jedynie, że takie tabele są w programie prawniczym LEX.

    Jeżeli to nie sprawi problemu to poprosze o USTAWY
    o podatku od spadków i darowizn z lat 1975-2003.

    pozdrawiam
    paragraf148
    p...@v...pl

  • 2. Data: 2004-08-22 15:45:39
    Temat: Re: Darowizna -tabela
    Od: Elżbieta Tekieli <e...@w...pl>

    Użytkownik "Paragraf148" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli to nie sprawi problemu to poprosze o USTAWY
    > o podatku od spadków i darowizn z lat 1975-2003.

    interesujące Cię akty prawne.pozdrawiam.