  • 1. Data: 2004-08-17 18:43:56
    Temat: z cyklu czy legalne jest....
    Od: "bisskup" <b...@w...pl>

    no wlasnie... wiadomo ze mp3 i filmy w formaci edivx i pochodnej sa
    nielegalne jesli si enei ma orginalnych nosnikow i nie sa stworzone jako
    kopi itp. a jak wyglada sprawa teledyskow?

    jest taka sytuacja... Viva i na niej leci jakis teledysk zgrywam go sobie
    poprezez tuner... kompresuje i udostepniam na stronie... na stronei widnieje
    informaca ze klip pochodzi z telewizji Viva... na teledyski widac logo
    stacji... nei sa brane oczywiscie zadne oplaty za sciaganie itp. czy
    zgrywanie takie jest legalne i udostepnianie? w sumie kazdy moze sobie zgrac
    na video ale nei kjazdy ma sprzet i umie zgrac na komputer? jak to jest?
    moze mi ktos pomoc?:)

    Dzieki wielkie!

  • 2. Data: 2004-08-17 18:59:57
    Temat: Re: z cyklu czy legalne jest....
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 17. sierpnia 2004 20:43 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bisskup:

    > zgrywanie takie jest legalne i udostepnianie? w sumie kazdy moze sobie
    > zgrac na video ale nei kjazdy ma sprzet i umie zgrac na komputer? jak to
    > jest? moze mi ktos pomoc?:)

    Na własne potrzeby możesz. Ale nie możesz tego dystrybuować.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-08-17 19:10:58
    Od: "bisskup" <b...@w...pl>

    > Na własne potrzeby możesz. Ale nie możesz tego dystrybuować.

    ok ale dystrybuownie to raczej jest przy jakims proficie z tego... a jesli
    ja nie mam nic z tego? calkowity non-profit...?

    bisskup

  • 4. Data: 2004-08-17 19:40:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no wlasnie... wiadomo ze mp3 i filmy w formaci edivx i pochodnej sa
    > nielegalne jesli si enei ma orginalnych nosnikow i nie sa stworzone jako
    > kopi itp. a jak wyglada sprawa teledyskow?

    a skad masz takie informacje? Poki co nie podali czy po sprzedaniu
    oryganialow nalezy skasowac pliki.

    A po za tym mozesz z radia zgrac i gowno Ci udowodnia.

> [...]
    zgrac
    > na video ale nei kjazdy ma sprzet i umie zgrac na komputer? jak to jest?

    nie mozesz czerpac korzysci z tego (udostepniac, satysfakcaja z
    "odwiedzialnosci strony" tez korzysc :)) )
    patrz np kampoania reklamowa Samoobrony i piosenka goralskiego zespolu.
    chyab najlepszy przyklad.

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 5. Data: 2004-08-17 20:35:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 20:43:56 +0200, bisskup naskrobał(a):

    > no wlasnie... wiadomo ze mp3 i filmy w formaci edivx i pochodnej sa
    > nielegalne jesli si enei ma orginalnych nosnikow i nie sa stworzone jako
    > kopi itp. a jak wyglada sprawa teledyskow?

    nie wiem skad te dziwne informacje.

> [...]
    > stacji... nei sa brane oczywiscie zadne oplaty za sciaganie itp. czy
    > zgrywanie takie jest legalne i udostepnianie?

    udostepnianie nie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-08-17 20:39:11
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 21:10:58 +0200, bisskup naskrobał(a):

    > ok ale dystrybuownie to raczej jest przy jakims proficie z tego... a jesli
    > ja nie mam nic z tego? calkowity non-profit...?

    ROFL - wiesz dystrybucją zajmują sie dystrybutorzy którzy płacą cięzkie
    miliony za prawa do tego. I teraz rozumiem że nic nie płacąc chcesz ... za
    darmo udostępniać coś na czym autoryzowani dystrybutorzy chcą zarabiać.
    Chyba nie trzeba tego komentować :D

  • 7. Data: 2004-08-17 21:05:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 17. sierpnia 2004 21:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane bisskup:

    > ok ale dystrybuownie to raczej jest przy jakims proficie z tego...

    A kto to powiedział? Rozpowszechnianie to rozpowszechnianie. Nie masz do
    tego praw i koniec.

  • 8. Data: 2004-08-18 18:52:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:cftn0a$gu2$1@inews.gazeta.pl:

    > a skad masz takie informacje? Poki co nie podali czy po
    > sprzedaniu oryganialow nalezy skasowac pliki.
    > A po za tym mozesz z radia zgrac i gowno Ci udowodnia.
    A jak zgra dobre kawałki a nie jakieś umcy-umcy to nawet tego nie
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2004-08-19 08:46:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jak zgra dobre kawałki a nie jakieś umcy-umcy to nawet tego nie
    > ;)))

    :)

    (sa stacje niemieckie(przez kablowke obrze mozna odbierac) gdzie leci super
    muza, nowe pelne kwalki. )

    P.