  • 1. Data: 2004-06-28 10:30:26
    Temat: Ucieczka z domu
    Od: NKG <n...@p...onet.pl>

    cze

    Jeśli nieletnia dziewczyna ucieknie z domu i ukryje się u mnie, a ja wiedząc
    o tym nie poinformuje jej rodziców to grozi mi coś?

    NKG

  • 2. Data: 2004-06-28 10:46:10
    Temat: Re: Ucieczka z domu
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    ale czy to jest pytanie teoretyczne?

  • 3. Data: 2004-06-28 11:41:19
    Temat: Odp: Ucieczka z domu
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Przede wszystkim grożą ci nieprzyjemności faktyczne. N.p. oskarżenia o
    więzienie dziewczyny bez zgody rodziców itp. Zapewne bezpodstawne, ale mogą
    cię włóczyć po różnych komendach policji do czasu wyjasnienia sprawy.

    brett

  • 4. Data: 2004-06-28 16:43:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "NKG" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    cze

    >Jeśli nieletnia dziewczyna ucieknie z domu i ukryje się u mnie, a ja
    wiedząc
    o tym nie poinformuje jej rodziców to grozi mi coś?

    Ja bym sie glównie obawial oskarzen o molestowanie seksualne nieletniej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt