  • 61. Data: 2018-06-04 21:12:38
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 21:05, Liwiusz pisze:

    > Toż przecież każdy rozumny wie, że oni dowody na te "cegły" (tj.
    > korzystny wpływ danych związków na spalanie tłuszczów) mają.

    Skoro twierdzisz, że trzeba być cięzkim frajerem żeby w to uwierzyć (aż
    tak cieżkim, zeby nie zasługiwać na ochronę prawną) to znaczy że raczej
    kiepskie te dowody. Dowody ocenia sąd. Twierdzisz, że w sądach orzekają
    ciężcy frajerzy? Ponadto nie rozmawiamy o "korzystnym wpływie", tylko o
    tym jak zrobić z brzydkiej baby księżniczkę. I że należy udowodnić, że
    taki przypadek nie zaistniał.

    Shrk

  • 62. Data: 2018-06-04 21:19:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 21:12, Shrek pisze:

    > Skoro twierdzisz, że trzeba być cięzkim frajerem żeby w to uwierzyć (aż

    Nie twierdziłem.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2018-06-04 21:31:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 21:19, Liwiusz pisze:

    > Nie twierdziłem.

    Owszem twierdziłeś:

    "
    > Czyli winni są Ci co dają się oskubać?

    Czasem tak. Już Rzymianie ukuli termin "rażącego niedbalstwa", czyli
    "niezrozumienia tego, co wszyscy rozumieją". Zatem jest to po prostu
    prawnicza definicja głupoty. Problemem jest to, że głupi zamiast płacić
    za swoją głupotę (co dawałoby szansę na wyciągnięcie jakichś wniosków
    przynajmniej wśród niektórych) wymuszają zmianę prawa chroniącego przed
    własną głupotą również na normalnych obywateli, co doprowadza do ich
    rozleniwienia umysłowego i poszerzania się zakresu ogólnej głupoty. |

  • 64. Data: 2018-06-04 21:51:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 21:31, Shrek pisze:

> [...]
    > własną głupotą również na normalnych obywateli, co doprowadza do ich
    > rozleniwienia umysłowego i poszerzania się zakresu ogólnej głupoty. |

    "Czasem tak". Temat zszedł ogólnie na oszustwa, i wyraziłem swój pogląd,
    że poniżej pewnego poziomu "absurdalności" oszustwa nie powinno się
    karać. Nijak nie odnosił się on do tematu tego artykułu, ponieważ nie
    wiem, czy to oszustwo. Podejrzewam, że nie, podobnie jak nie jest nim
    reklama aspiryny, czy 2kc. U kogoś zadziała, u kogoś nie, a jeszcze ktoś
    inny zastosuje to niezgodnie z instrukcją, i uzna, że może dużo jeść i
    mało się ruszać, a będzie chudnąć.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2018-06-04 21:54:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 21:51, Liwiusz pisze:

    > "Czasem tak". Temat zszedł ogólnie na oszustwa,

    Nie, temat dotyczył konkretnej strony z konkretną zawatrością a twój
    post był odpowiedzią na:

    "
    > To skąd oni biorą tych nienormalnie nie inteligentnych bez matury?
    > Bo skoro strona wisi to interes kwitnie i chętni płacą. "

    Czyli tej konkretnej strony i konkretnego interesu.

    Ale to u ciebie tradycja, że będziesz twierdził, że nie napisałeś tego
    co napisałeś, nawet jak cytata dostaniesz.

    Shrek

  • 66. Data: 2018-06-04 21:58:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 21:54, Shrek pisze:

    > Nie, temat dotyczył konkretnej strony z konkretną zawatrością a twój
    > post był odpowiedzią na:
    >
    > "
    >
    > Czyli tej konkretnej strony i konkretnego interesu.

    Do konkretnego interesu się nie wypowiadam, chyba ja wiem lepiej na co
    odpisuję. Pojawiło się pytanie ogólne "Czyli winni są Ci co dają się
    oskubać?" i pozwoliłem sobie wyrazić swoje zdanie, że nie jest to taki
    głupi pomysł.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2018-06-05 07:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 21:58, Liwiusz pisze:

    > Do konkretnego interesu się nie wypowiadam, chyba ja wiem lepiej na co
    > odpisuję.

    LOL. I nawet cytat nie przekona cię, że białe jest białe a czarne jest
    czarne:P

    Shrek

  • 68. Data: 2018-06-05 07:36:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jun 2018 21:30:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > O tym, że ty mówisz, że sprzedałem ci cegłę zamiast smartfona, a ja
    > mówię, że to zaawansowana technologi radzieckiego mosadu i oni się tą
    > cegłą kontaktują ze swoim chińskimi agentami na ISS - dostali to od
    > Forda Perfekta. Równie prawdopodobne, co że jakaś brzydka, gruba baba
    > zmieieniła się w księżniczke fitness po zażyciu wyciągu z chuj wie czego.

    No, ciekawe co by powiedzial inzynier radiowiec sprzed 100 ... no
    powiedzmy 120lat na widok telefonu komorkowego.

    To nie ma prawa dzialac, anteny nie ma, cewki, iskrownika/lampy.
    A poza tym analiza chemiczna pokazuje, ze to z piasku zrobione :-)

    No dobra - jakby zobaczyl wyswietlacz w akcji, to pewnie by mu szczeka
    opadla. Dyktafon tez by zrobil wrazenie.

    J.

  • 69. Data: 2018-06-05 07:44:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.06.2018 o 07:36, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No dobra - jakby zobaczyl wyswietlacz w akcji, to pewnie by mu szczeka
    > opadla. Dyktafon tez by zrobil wrazenie.

    Trzecie prawo Clarka;)

    A ja mu chciałem sprzedać cegłę od Forda Perfekta, która mu wypadła jak
    chował ręcznik do placaka w czasie swoje epickiej podróży na koniec
    wszechświata a ten mi zarzuca mi oszustwo:(

    Shrek

  • 70. Data: 2018-06-05 07:44:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-04 o 21:58, Liwiusz pisze:
    Pojawiło się pytanie ogólne "Czyli winni są Ci co dają się
    > oskubać?" i pozwoliłem sobie wyrazić swoje zdanie, że nie jest to taki
    > głupi pomysł.

    Do jasnej cholery napisz czy zastosowałbyś paragraf o oszustwie do
    jakiegokolwiek przypadku?
    Czy jesteś zdania że powinien być zlikwidowany?
    A może zmieniony np.
    - nie karzemy do 500 zł
    - nie każemy jak to jest reklama
    - nie każemy znajomych bo się będziemy źle czuli ;-)

    Pokaż że masz jaja i podaj jakiś inny przykład niż cegła.
    Chcemy wiedzieć jaki proces się odbywa w tych
    prawniczych/komorniczych/czy co tam masz na wizytówce zwojach :-)