eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy RP3 to kraj gdzie "pod naciskiem" prokuratorzy i policjanci "fabrykują" dowody a sędziowie 3 instancji drukują wyroki?

  • 1. Data: 2018-05-28 12:08:53
    Temat: Czy RP3 to kraj gdzie "pod naciskiem" prokuratorzy i policjanci "fabrykują" dowody a sędziowie 3 instancji drukują wyroki?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja chciałby w to nie wierzyć ale Gazeta Wyborcza jest bardzo przekonująca.

    System prawny, kasacje i apelację po coś są *także* dla oskarżonych czy
    dla generowania "podstawy do wypłacania pensji pracownikom systemu"?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-05-28 13:47:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >czy
    >dla generowania "podstawy do wypłacania pensji pracownikom systemu"?

    A link gdzie ?

    Zapewne
    2873,lech-kaczynski-mial-wlaczyc-sie-w-sprawe-tomasz
    a-komendy.html
    http://wyborcza.pl/7,75398,23461472,lech-kaczynski-o
    skarzyc-tego-zbira.html

    No coz, widac jak sie zakonczylo, z drugiej strony ... jak prokurator,
    byc moze za drobna lapowka, nie oskarza gdy powinien ... tez zle.

    Gdzies tam na koncu powinien byc obiektywny i niezawisly sad ... juz
    teraz obiektywny jest tak sobie, a bedzie jeszcze gorzej ...

    J.