  • 51. Data: 2018-06-04 08:29:25
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 06:42, Shrek pisze:

    > Wykazuj.

    To bardzo proste - jedzenie gówna prowadzi do choroby organizmu i
    ogólnego osłabienia, a to powoduje chudnięcie.

    >A potem wykaż związek między jedzeniem górna reklamowanego w
    > tej gównoreklamie a chudnięciem.

    Czytaj, ja nie jestem lekarzem, aby to oceniać. Zakładam, że są na
    świecie biegli, którzy to potwierdzą:

    "Ekstrakt z owoców Guarany podnosi sprawność fizyczną i psychiczną
    Twojego organizmu oraz zwiększa umiejętność koncentracji. Dzięki temu za
    dnia czujesz się lepiej, masz więcej energii i wolniej się męczysz.
    Dzięki zawartej w pieprzu Cayenne kapsaicynie, Sliminazer zwiększa
    ukrwienie w całym przewodzie pokarmowym przyspieszając przemianę materii
    oraz hamując łaknienie.
    Kwas hydroksycytrynowy (HCA) zawarty w Garcinia cambogia hamuje apetyt,
    przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz obniża cholesterol na
    poziomie komórkowym. "

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2018-06-04 09:59:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-06-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Skoro nawet nie wiesz, o czym dyskutujesz, to skąd wiesz, że preparat
    > ten nie zawiera jednych z wielu związków wspomagających szeroko
    > rozumiane chudnięcie?

    Tak na marginesie:

    Nie ma czegoś takiego jak "związki wspomagające chudnięcie".
    Chudniesz wtedy jak dostarczasz mniej kalorii niż zużywasz. [1]
    Jak się nawpierdalasz w McDonaldzie, a prowadzisz siedzący tryb życia,
    to żadne cudowne specyfiki, czy masaże, czy inne cuda Ci nie pomogą. :)

    [1] z dokładnością do chorób, które mogą spowalniać metabolizm, czy blokować
    przetwarzanie związków chemicznych dostarczanych do orgamizmu, np. cukrzyca,
    cukrzyca, czy niedoczynność tarczycy - ale tu lekarstwa wspomagają prawidłową
    pracę organizmu, a nie powodują "chudnięcie".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 53. Data: 2018-06-04 10:03:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-06-04, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > cukrzyca, czy niedoczynność tarczycy - ale tu lekarstwa wspomagają prawidłową
    > pracę organizmu, a nie powodują "chudnięcie".

    Np. "cukrzyca, insulinooporność, czy niedoczynnośc tarczycy" miało być. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 54. Data: 2018-06-04 11:47:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2018-06-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak na marginesie:
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "związki wspomagające chudnięcie".

    Są. Na przykład jeśli jakiś związek przyspiesza pozbywanie się tłuszczów
    z organizmu.

    > Chudniesz wtedy jak dostarczasz mniej kalorii niż zużywasz. [1]

    Jedno nie wyklucza drugiego, a nawet przeciwnie.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2018-06-04 19:54:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 08:29, Liwiusz pisze:

> [...]
    > Kwas hydroksycytrynowy (HCA) zawarty w Garcinia cambogia hamuje apetyt,
    > przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz obniża cholesterol na

    Podobnie jak eksperci od cegły którą można się dodzwonić z cegły na ISS
    "to wszystko prawda, polecam Ford Perfekt"

    Shrek

  • 56. Data: 2018-06-04 20:27:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 19:54, Shrek pisze:

    > Podobnie jak eksperci od cegły którą można się dodzwonić z cegły na ISS
    > "to wszystko prawda, polecam Ford Perfekt"

    Różnica jest zasadnicza - ani ja, ani ty, ani sąd nie jest kompetentny,
    aby ocenić wpływ ww. substancji na chudnięcie. Natomiast jesteśmy
    kompetentni, aby stwierdzić, że z cegły się nie zadzwoni, więc w tego
    typu procesie opinia biegłych nawet nie byłaby dopuszczona, jako zbędna.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2018-06-04 20:35:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 20:27, Liwiusz pisze:

    > Różnica jest zasadnicza - ani ja, ani ty, ani sąd nie jest kompetentny,
    > aby ocenić wpływ ww. substancji na chudnięcie.

    Oczywiście, że jesteśmy. Sam twierdziłeś, że skoro ktoś wierzy w tą
    bzdurę to jest frajerem i sam sobie winien.

    > Natomiast jesteśmy
    > kompetentni, aby stwierdzić, że z cegły się nie zadzwoni,

    Idąc twoim tokiem rozumowania to nie jesteśmy. Co więcej nawet powołanie
    100 biegłych nie _udowodni_ że _nikt_ się z cegły gdzieś nie dodzwonił.
    Podobnie jak 100 biegłych nie udowodni, że dzieś nie istniała brzydka
    baba, która zmieniła się w księżniczkę pod wpływem reklamowanego gówna.

    Czajniczek Russella to się nazywa i mówi dlaczego domaganie się dowodu
    na nieistnienie czegoś jest pozbawione sensu.

    Shrek

  • 58. Data: 2018-06-04 20:41:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 20:35, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Czajniczek Russella to się nazywa i mówi dlaczego domaganie się dowodu
    > na nieistnienie czegoś jest pozbawione sensu.

    Coś przeczytałeś, ale niewiele zrozumiałeś. Casus czajniczka Russela
    polega właśnie na tym, że jeśli ktoś twierdzi, że może dodzwonić się z
    cegły, to dopóki tego nie zademonstruje, to można uznać jego wypociny za
    niebyłe, a nie że to ja muszę udowadniać, że nikt na świecie z cegły nie
    umie zadzwonić.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2018-06-04 20:50:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 20:41, Liwiusz pisze:

> [...]
    > cegły, to dopóki tego nie zademonstruje, to można uznać jego wypociny za
    > niebyłe, a nie że to ja muszę udowadniać, że nikt na świecie z cegły nie

    Dokładnie tak jest jak piszesz. I dokładnie to samo dotyczy tego gówna z
    artykułu. Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś.

    Shrek

  • 60. Data: 2018-06-04 21:05:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 20:50, Shrek pisze:

    > Dokładnie tak jest jak piszesz. I dokładnie to samo dotyczy tego gówna z
    > artykułu. Cieszę się, że w końcu zrozumiałeś.

    Toż przecież każdy rozumny wie, że oni dowody na te "cegły" (tj.
    korzystny wpływ danych związków na spalanie tłuszczów) mają. Więc jeśli
    coś ma dotyczyć tego artykułu, to to, że nie stanowi on przestępstwa.

    --
    Liwiusz