  • 1. Data: 2018-05-27 16:16:53
    Temat: W Polsce by do tego nie doszło: 11-latek aresztowany za gwałt na 7-latku w UK
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dlaczego? Bo do 12 lat jest "licencja na bezkarność".

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania
    -11-latek-aresztowany-za-gwalt-na-7-latku/ldl91t1

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-05-27 20:20:19
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 16:16, A. Filip pisze:
    > Dlaczego? Bo do 12 lat jest "licencja na bezkarność".
    >
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania
    -11-latek-aresztowany-za-gwalt-na-7-latku/ldl91t1

    A czym on go zgwałcił? Patykiem po lodzie?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-05-27 20:54:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    -11-latek-aresztowany-za-gwalt-na-7-latku/ldl91t1

    > A czym on go zgwałcił? Patykiem po lodzie?

    A czym jedna szwedka jednego szweda _zgwałciła_ z AFAIR wyrokiem skazującym?
    Ty se śmiesz śmichy-chichy robić z politycznie poprawnego szerokiego
    rozszerzania pojęcia gwałtu "męska szowinistyczna świnio"?! :-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-05-27 21:34:28
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 20:54, A. Filip pisze:

> [...]
    > Ty se śmiesz śmichy-chichy robić z politycznie poprawnego szerokiego
    > rozszerzania pojęcia gwałtu "męska szowinistyczna świnio"?! :-)

    Jak widać twoje wąskie pojmowanie świata i zapyziały umysł nie pozwalają
    zrozumieć że baba może zgwałcić faceta? No, ale w twoim przypadku
    miłośnika formacji typu ONR jakoś mnie to nie dziwi.

    --
    Sonn