  • 1. Data: 2018-05-27 16:24:26
    Temat: Jak liczyć termin?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Dostałem wezwanie do złożenia dokumentów w terminie 7 dni.
    W związku z tym mam pytanko, jak liczyć te 7 dni?
    Czy dzień doręczenia się liczy, jako pierwszy, czy liczymy dopiero od
    dnia następnego?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-05-27 19:32:17
    Temat: Re: Jak liczyć termin?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Generalnie trzeba uważać.
    Kiedyś w postępowaniu administracyjnym odebrałem list na poczcie w dzień wolny od
    pracy (sobotę).
    Organ stwierdził, że pierwszym dniem terminu był poniedziałek, a w konsekwencji
    ostatnim piątek (na zapoznanie sie z aktami sprawy).

    -----

  • 3. Data: 2018-05-27 21:26:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 16:24, Jacek pisze:
    > Dostałem wezwanie do złożenia dokumentów w terminie 7 dni.
    > W związku z tym mam pytanko, jak liczyć te 7 dni?
    > Czy dzień doręczenia się liczy, jako pierwszy, czy liczymy dopiero od
    > dnia następnego?

    Ten sam dzień (nazwa dnia tygodnia) tylko w kolejnym tygodniu.

    --
    Liwiusz