  • 1. Data: 2018-05-28 23:21:56
    Temat: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: z <...@...pl>

    da się już ścigać takich oszustów:

    http://www.skladzik-zdrowia.pl/nigdy-wiecej-zmartwie
    n?_url=%2Fr%2FjsqObnu1oK-Tt07PO8zl1%2F&utm_source=29
    &utm_medium=13&utm_campaign=10149&utm_content=11450&
    adi=A19388d410770129fdee870da518fccdb&adref=jsqObnu1
    oK-Tt07PO8zl1&adrf=29&adp=2043&ada=&clear_stats=jsqO
    bnu1oK-Tt07PO8zl1

    i niby poważne portale (WP) umieszczające linki do ZŁODZIEI?

  • 2. Data: 2018-05-29 02:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2018 23:21:56 +0200, z napisał(a):
> [...]
    adi=A19388d410770129fdee870da518fccdb&adref=jsqObnu1
    oK-Tt07PO8zl1&adrf=29&adp=2043&ada=&clear_stats=jsqO

    Ziobra spytaj.
    Poza tym mamy wazniejszych przestepcow do scigania, wiec na takich nie
    starczy czasu :-)

    Pare przepisow by sie znalazlo ... ale czy na pewno oszustow ?

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,1624754
    2,Zmarla_po_zazyciu_tabletki_na_odchudzanie__Wyrok_d
    la.html
    http://www.se.pl/wiadomosci/dziejesie/oto-6-zakazany
    ch-lekow-odchudzajacych-nigdy-ich-nie-kupuj_552497.h
    tml

    http://londynek.net/wiadomosci/article?jdnews_id=287
    55
    http://natemat.pl/74537,substancja-uzywana-przez-woj
    sko-w-wietnamie-sprzedawana-jako-srodek-na-odchudzan
    ie-te-srodki-sa-zabojcze

    > i niby poważne portale (WP) umieszczające linki do ZŁODZIEI?

    Pecunia non olet.

    J.

  • 3. Data: 2018-05-29 06:55:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2018 o 23:21, z pisze:
    > da się już ścigać takich oszustów:

    Przecież nie jesteśmy praworządnym państwem (w sumie nie byliśmy jeszcze
    przed kaczyzmem). Celem rządzących jest też żebyśmy nie byli w UE.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-05-29 09:24:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 06:55, Shrek pisze:

    > Przecież nie jesteśmy praworządnym państwem
    To ja się dla odmiany zapytam dlaczego UE zajmuje się takimi pierdołami
    jak rodo a oszustami i złodziejami nie może?

  • 5. Data: 2018-05-29 12:46:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 09:24, z pisze:

    > To ja się dla odmiany zapytam dlaczego UE zajmuje się takimi pierdołami
    > jak rodo a oszustami i złodziejami nie może?

    Nie wiesz?
    Małe firmy będą musiały wycofać się z niektórych dochodowych biznesów
    pod groźbą dużych kar. A korporację działającą w wielu krajach nie
    bardzo będzie jak ruszyć.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-05-29 15:34:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 12:46, RadoslawF pisze:
    > Małe firmy będą musiały wycofać się z niektórych dochodowych biznesów
    > pod groźbą dużych kar. A korporację działającą w wielu krajach nie
    > bardzo będzie jak ruszyć.

    Czyli koszenie konkurencji :-)

    Ale nadal można jeszcze wykosić konkurencję która robi takie strony www
    jak podałem. Tak samo prosto strasząc srogimi karami.

  • 7. Data: 2018-05-29 17:55:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 15:34, z pisze:

    > Czyli koszenie konkurencji :-)
    >
    > Ale nadal można jeszcze wykosić konkurencję która robi takie strony www
    > jak podałem. Tak samo prosto strasząc srogimi karami.

    Naprawdę dużych nie postraszysz.
    Dowodem pozwy przeciwko GB i google.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-05-29 18:20:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 17:55, RadoslawF pisze:

    > Naprawdę dużych nie postraszysz.
    > Dowodem pozwy przeciwko GB i google.

    To nie jest wymówka. Ja chcę straszyć taką gówniarzerię jak w linku.

    Przy RODO można to i tu można.

  • 9. Data: 2018-05-29 19:32:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 18:20, z pisze:

    > To nie jest wymówka. Ja chcę straszyć taką gówniarzerię jak w linku.

    Oni dłużej się tym zajmują niż ty chcesz ich postraszyć.
    Ich prawnicy mają opanowane wszelkie zagrania z jakimi możesz
    wyskoczyć przeciwko nim.
    Są na tyle dobrze przygotowani że istnieje nawet ta wzorcowa pacjentka
    pokazywana na stronie i reklamówkach która dzisiaj jest szczupła.
    Czyli o wprowadzanie w błąd lub oszustwo ich nie oskarżysz.

    RODO nie ma z tym nic wspólnego.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-05-29 21:43:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-05-18 o 23:21, z pisze:
    > da się już ścigać takich oszustów:
    > http://www.skladzik-zdrowia.pl/nigdy-wiecej-zmartwie
    n?
    > i niby poważne portale (WP) umieszczające linki do ZŁODZIEI?

    Po pierwsze ta reklama jest czynem nieuczciwej konkurencji. Nie jest
    jednak czynem zabronionym, a zatem ktoś musiałby mieć interes w pozwaniu
    sprawcy. Po drugie trzeba by było tę Natalię znaleźć i dowieść, że to
    ściema. A to może być problemem w świetle moich badań. Rzuć okiem:

    http://it.giornaledimedicina.com/article/sliminazer_
    it/mai-piu-preoccupazioni?_url=/r/4djfBJxNUt-zKxFReU
    J8v/&utm_source=61&utm_medium=13&utm_campaign=8941&u
    tm_content=10334&utm_creation=4&utm_site_id=panecirc
    o.com&adi=Afc1541b379849e0d70e8a2bf4fc11035&adref=4d
    jfBJxNUt-zKxFReUJ8v&adrf=61&adp=2424&ada=&clear_stat
    s=4djfBJxNUt-zKxFReUJ8v

    http://najlepsie-chudnutie.com/pectinslimpre/

    http://l1fesport.blogspot.com/2017/06/uz-ziadne-trap
    enie-ako-som-schudla.html