  • 41. Data: 2018-06-02 20:22:25
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-02 o 20:07, z pisze:
    > Cholera. Nie rozumie czy udaje? :-)
    >
    > Podaj _inny_ przykład kiedy miał by zastosowanie ten przepis.
    >
    > Wymyśl coś. Wysil się trochę :-)

    Pójdź do empiku, tam na krzywy ryj możesz sobie poczytać komentarze do
    prawa karnego - skoro goolgarka to dla ciebie wyższa szkoła jazdy.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2018-06-02 21:30:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2018 o 20:06, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz.

    O tym, że ty mówisz, że sprzedałem ci cegłę zamiast smartfona, a ja
    mówię, że to zaawansowana technologi radzieckiego mosadu i oni się tą
    cegłą kontaktują ze swoim chińskimi agentami na ISS - dostali to od
    Forda Perfekta. Równie prawdopodobne, co że jakaś brzydka, gruba baba
    zmieieniła się w księżniczke fitness po zażyciu wyciągu z chuj wie czego.

    Więc skoro ja mam coś udowadniać że się nie zmieniła z ropuchy w
    księżniczkę, to zacznijmy id tego, że ty udowodnisz, że _nikt_ nie
    dodzwonił się z cegły na ISS.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-06-03 01:05:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-02 o 20:13, z pisze:

    > Czy to że nie ma dowodu że działa a ludzie i badania (czy inne wypociny
    > z tej strony) _NIE ISTNIEJĄ_ to nic nie znaczy?

    Ty nie masz.
    Oni mają i to nie jeden.
    Demonstrować go będą w sądzie lub na przesłuchaniu u prokuratora.

    > Cały czas pamiętając o treści _OSZUSTWA_ w obowiązującym prawie.

    > Sprytny wybieg. A jeśli firma jest tu i teraz w Polsce to da się ten
    > przepis zastosować czy NI MA TAKI SIŁY? :-)

    Tak jak już pisałem tylko jeśli udowodnisz to oszustwo.
    Potrafisz?

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2018-06-03 02:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jun 2018 20:13:17 +0200, z napisał(a):

    > Czy to że nie ma dowodu że działa a ludzie i badania (czy inne wypociny
    > z tej strony) _NIE ISTNIEJĄ_ to nic nie znaczy?

    Dla upierdliwego prokuratura moze i znaczy, ale czy nie za bardzo
    upierdliwy ?

    Ludzie ze strony sie okaze ze mieszcza sie w dopuszczalnym zakresie
    stosowania reklamy. Ktora przeciez powszechnie nie jest prawdziwa.

    A badania ... przeciez sa - na pismie i z pieczatka.
    Dopiero gdyby sie rzetelnemu prokuratorowi zechcialo sprawdzic te
    pisma ... a jak trafi na kilka prawdziwych ?
    Ktos tam potwierdzi, ze napisal to pismo, bo stosowal i schudl,
    i co mu zrobisz ?

    > Cały czas pamiętając o treści _OSZUSTWA_ w obowiązującym prawie.

    No i zapomniales o pierwszym linku ktory podalem - to potrafi dzialac
    i to tak mocno, ze pacjenta zabije. Ale dziala.

    Tzn niekoniecznie ten z twojej reklamy, ale sa substancje, ktore tak
    dzialaja.

    > Sprytny wybieg. A jeśli firma jest tu i teraz w Polsce to da się ten
    > przepis zastosować czy NI MA TAKI SIŁY? :-)

    Zawsze latwiej.
    No i mozna zamknac na 3 miesiace, i paralizatorem go az sie przyzna.

    https://www.youtube.com/watch?v=qYM1AKOpyBo
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,najmlod
    szy-polski-milioner-zostaje-w-areszcie-sa-nowe-dowod
    y,254066.html
    http://warszawa.naszemiasto.pl/tag/najmlodszy-polski
    -milioner-piotr-k.html
    http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/najmlodszy-mi
    lioner-piotr-k-zatrzymany-dzisiaj-uslyszy,3425733,ar
    tgal,t,id,tm.html

    Ale zauwaz - zarzut nie byl o oszustwo, tylko o wprowadzenie kosmetyku
    bez zezwolenia. I ze "wprowadzil do obrotu" paste przeznaczona
    tylko do użytku w gabinetach stomatologicznych ?

    I w koncu nie wiem - dzialala ta pasta wybielajaca, czy oszukiwal
    klientow? Z kremem na zylaki poszlo latwiej.

    J.

  • 45. Data: 2018-06-03 02:25:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2018 16:34:24 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Ja mam pomysł taki, że jak ktoś sprzedaje ci jabłka jako pomarańcze, to
    > niby jest to oszustwo, ale poniżej pewnego poziomu rażącego niedbalstwa
    > po stronie poszkodowanego powinno się wyłączać karalność.

    Tylko pomarancze od jablek odroznic latwo (sprawdzic czy nie
    oszukujesz niewidomego), a jak ci ktos wcisnie mandarynki zamiast
    pomaranczy ?

    Za komuny pilem "sok jablkowy o smaku pomaranczowym", bardzo dobry
    zreszta. Nic nowego - podobnie powstala Fanta.
    A dzis pomarancze, jablka i mandarynki w podobnej cenie - wiec czy to
    oszustwo ?

    > No bo proszszsz, wierzyć w internetowe bajeczki?

    Ale czy to znaczy, ze kazdy moze klamac do woli ?
    A obywatel jak wierzy w cokolwiek, to glupi ?

    Cos w tym jest, ale mamy jeszcze Kodeks Karny :-)

    J.

  • 46. Data: 2018-06-03 15:30:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 20:22, Liwiusz pisze:
    > Pójdź do empiku, tam na krzywy ryj możesz sobie poczytać komentarze do
    > prawa karnego -

    Kolejny co nie udźwignie. Akurat tego się nie spodziewałem :-)

  • 47. Data: 2018-06-03 19:22:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-02 o 21:30, Shrek pisze:

> [...]
    > zmieieniła się w księżniczke fitness po zażyciu wyciągu z chuj wie czego.
    >
    > Więc skoro ja mam coś udowadniać że się nie zmieniła z ropuchy w

    Zmieniasz temat, dyskusja jest o odchudzaniu, a to, że człowiek może się
    odchodzić to fakt notoryjny.

    > to zacznijmy id tego, że ty udowodnisz, że _nikt_ nie
    > dodzwonił się z cegły na ISS.

    Tak jak to, że z cegły nie można się dodzwonić nigdzie, więc wyrok tak
    stwierdzający nie będzie błędny, nawet jeśli do tego celu nie powoła się
    biegłego.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2018-06-03 20:31:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2018 o 19:22, Liwiusz pisze:

    > Zmieniasz temat, dyskusja jest o odchudzaniu, a to, że człowiek może się
    > odchodzić to fakt notoryjny.

    To że można nawiązać łączność z ISS też. Tylko nie przy pomocy cegły.
    Podobnie jak schudnąć od wyciągu z chuj wie czego.

    > Tak jak to, że z cegły nie można się dodzwonić nigdzie, więc wyrok tak
    > stwierdzający nie będzie błędny, nawet jeśli do tego celu nie powoła się
    > biegłego.

    Podobnie jak od jedzenia jakiegoś gówna z artykułu.

    Shrek

  • 49. Data: 2018-06-04 01:17:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 20:31, Shrek pisze:

    > Podobnie jak schudnąć od wyciągu z chuj wie czego.

    Skoro nawet nie wiesz, o czym dyskutujesz, to skąd wiesz, że preparat
    ten nie zawiera jednych z wielu związków wspomagających szeroko
    rozumiane chudnięcie?

    > Podobnie jak od jedzenia jakiegoś gówna z artykułu.

    Akurat związek pomiędzy jedzeniem gówna, a chudnięciem, bardzo łatwo
    wykazać. Masz kiepskie argumenty.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2018-06-04 06:42:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 01:17, Liwiusz pisze:

    > Akurat związek pomiędzy jedzeniem gówna, a chudnięciem, bardzo łatwo
    > wykazać. Masz kiepskie argumenty.

    Wykazuj. A potem wykaż związek między jedzeniem górna reklamowanego w
    tej gównoreklamie a chudnięciem.

    Shrek