  • 1. Data: 2014-07-24 23:55:56
    Temat: Podpis na "fakturze korygującej"...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Odesłałem do sprzedawcy zakupiony wysyłkowo przedmiot, który mi się nie
    spodobał. Sprzedawca oddał pieniądze oraz przysłał listem poleconym
    fakturę korygującą, z prośbą o podpisanie i odesłanie.

    A jeśli mi się nie chce i nie podpiszę i nie odeślę, to co?

    MJ

  • 2. Data: 2014-07-25 00:12:39
    Temat: Re: Podpis na "fakturze korygującej"...
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2014-07-24 23:55, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    > fakturę korygującą, z prośbą o podpisanie i odesłanie.
    >
    > A jeśli mi się nie chce i nie podpiszę i nie odeślę, to co?

    Poszukaj odpowiedzi w goglach, bo mi się nie chcę i CI nie napiszę co i
    jak, i co?

    --
    Jacek S.

  • 3. Data: 2014-07-25 21:22:26
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Proszę o odpowiedź na podobny temat:
    Zapłaciłam za usługę, bez zwrotu. Usługodawca przysłał błędną fakturę.
    Błąd polega na tym, że pewne istotne części nie wydrukowały się.
    Nie mogę dopisać, podpisać i odesłać , bo fakturodawca nie będzie miał
    pewności, że na obu dopisałam to samo.
    Co mi grozi za nieodesłanie faktury i poproszenie o właściwą, przy
    najbliżeszj okazji (za miesiąc, lub dwa)?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 4. Data: 2014-07-25 22:17:27
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Za nieodesłanie nic Ci nie grozi, powinnaś to coś zniszczyć. Nie widząc tego cuda
    ciężko nawet wyrokować czy to nadal jest faktura czy tylko kawałek papieru.