  • 41. Data: 2007-12-10 21:35:53
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:

    > Sam termin "po godzinach" jest terminem z czasow komunizmu. Na zachodzie w ogole
    > nie wiedzieliby o czym tu jest mowa. Nie do pomyslenia jest zeby wlasciciel
    > sklepu nie chcial sprzedac towaru! Nie mowiac o dbaniu o klienta. Ale w Polsce
    > nie ma sklepow z prawdziwego zdarzenia. To sa pokomunistyczne spolki. Np. Spolem
    > jeszcze istnieje!

    Chłopie, skąd ty ten "zachód" bierzesz.
    Bo chyba nie z praktyki.

  • 42. Data: 2007-12-10 21:38:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:

    > Wiec kompletnie nie znasz prawa obowiazujecego w Polsce. Po to jest sklep zeby w
    > nim kupowac i jesli przyszedles do niego z zamiarem zakupu to spzredawca ma
    > obowiazek spzredac ci towar. Nie moze cie ze sklepu wyrzucic jesli pzryszedles
    > do niego z zamiarem zakupu. Ja wiem, ze u was na Bialorusi jest inaczej.

    zapomniałeś dopisać "w godzinach pracy sklepu"

  • 43. Data: 2007-12-10 21:40:33
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym obstawialabym ze w kazdej innej sytuacji i tak ma prawo Ci
    > odmowic sprzedazy towaru. Jak jestes chamski i wyniosly albo bog wiec co
    > jeszcze to Cie po prostu powie, ze czegos nie ma i tak po koleji na 10
    > pytan z rzedu. To ze ktos jest sprzedawca nie oznacza ze jest sluzacym!

    nie w każdej, w powyższych przykładach tak ale bez powodu nie można odmówić
    sprzedaży wg choćby prawa europejskiego.

    pzdr,
    dkzzzzz.

  • 44. Data: 2007-12-10 21:41:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:

    > To jest ostatnia odpowiedz jaka tu pisze,
    Oooo. to jest decyzja prawdziwego męźcizny.
    Napisz i zjeżdżaj.

  • 45. Data: 2007-12-10 21:43:41
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest ostatnia odpowiedz jaka tu pisze, szkoda czasu dla nacpanych.

    zgadzam się, Twój wybór - ćpaj dalej.

    > Sprzedawca
    > nie ma prawa wyprosic cie ze sklepu jesli klient przyszedl z zamiarem
    > zakupu
    > sprzedawanego przez niego towaru. Nie ma absolutnie prawa odmowic
    > sprzedazy!

    ma prawo! klienta również obowiązują jakieś zasady i jeśli zachowujesz się w
    sklepie tak jak na tej grupie to w wielu sklepach nie tylko nie zostaniesz
    obsłużony ale wylecisz wyrzucony przez ochronę.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 46. Data: 2007-12-10 21:45:19
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    adam pisze:
    > Wiec kompletnie nie znasz prawa obowiazujecego w Polsce.

    Ty za to ewidentnie znasz ;->

> [...]
    > obowiazek spzredac ci towar. Nie moze cie ze sklepu wyrzucic jesli pzryszedles

    Troll - innego wytłumaczenia na tak skrajne zaparcie umysłowe nie widzę ;-)

    > Ja wiem, ze u was na Bialorusi jest inaczej.

    Więc to jest ten twój "zachód", tak? Intrygujące ;-)

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 47. Data: 2007-12-10 21:46:10
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fjkbfk$qk7$3@inews.gazeta.pl...

    > Przestań, przecież to jakiś szczeniacki troll.
    > Teraz przeczyta, że jest trollem, sprawdzi co to słowo oznacza - i pozwie
    > Onet, że się go obraża w jego serwisach ;-)

    ehh już gdzieś wyjaśnił, że jest poprostu naćpany;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 48. Data: 2007-12-10 21:50:26
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 22:35:37 +0100, Johnson napisał(a):

    > Fajne

    Cała nadzieja, że mama zobaczy co szczeniak ogląda i zabierze komputer.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 49. Data: 2007-12-10 21:51:04
    Od: "JW" <j...@m...com>

    > W Polsce jeszcze moze dziwne. Na zachodzie nie do pomyslenia zeby
    > sprzedawca
    > odmowil sprzedazy towaru!
    > adam

    Czlowieku pomysl chwile. Wlasciciel hipermarketu ma placic za dodatkowe
    godziny przynajmniej kilkudziesieciu ludziom po to, zeby jakis frajer
    przyszedl o 21:40 i siedzial 3 godziny, po czym kupil batonik za 90 groszy i
    wyszedl, a 10 minut przed jego wyjsciem weszlo 2 kolejnych bezdomnych z
    zamiarem kupna paczki zapalek ? ;D

  • 50. Data: 2007-12-10 21:53:33
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fjkcb1$1lq$1@inews.gazeta.pl...

    > Cała nadzieja, że mama zobaczy co szczeniak ogląda i zabierze komputer.

    większa nadzieja, że takie dzieci neostrady wejdą raz do usenetu i więcej
    nie wrócą;) pozostawając na swoim podwórku czyli fantastycznym, pełnym
    równie rozgarniętych idiotów forum onetu..

    pzdr,
    dkzzzzzz.