  • 21. Data: 2009-08-07 03:57:21
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h5f5v1$gnn$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości

    > To tym bardziej powinien rozdawac ewentualnie mandaty drukowane, do
    > wplacenia przelewem.

    Komornik naiwniaku EGZEKWUJE naleznosci. Mandaty rozdaje organ upowazniony
    do karania. Mandat nie jest wezwaniem do zaplaty tylko kara
    administaracyjna.
    Co ty robisz na grupie prawo nic o nim nie wiedzac ?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 22. Data: 2009-08-07 03:59:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > No więc to jest właśnie nauka dla niego.
    > Następnym razem będzie wiedział, żeby trzymać.

    A najwieksza glupota to to ze tatus za doroslego byka chce mandaty placic.
    21 lat i 'wychodzi spod spódnicy'. Nie trzeba sobie bylo niezdary i
    nieodpowiedzialnego maminsynka wychowywac.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 23. Data: 2009-08-07 03:59:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciesz sie, ze to poborca a nie komornik.

    Poborca podatkowy ma uprawnienia komornika wiec cieszyc sie nie ma z czego.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 24. Data: 2009-08-07 05:32:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poborca podatkowy ma uprawnienia komornika wiec cieszyc sie nie ma z czego.

    Mniejsze koszty pobiera.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-08-07 07:00:19
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:h5f6r9$uo$1@news.onet.pl...

    > Po co?

    A po co policjanci takie rozdają? Wczoraj przyszedł i i tak mu nie
    zapłaciłem, bo nie miałem pieniędzy w domu.
    Nie miałem nawet druczku. Mogłem się wyprzeć że w ogóle był. Czy to nie to
    samo?

  • 26. Data: 2009-08-07 07:01:50
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Co ty robisz na grupie prawo nic o nim nie wiedzac ?

    Jak to co? PYTAM. Nie wiedzialem, ze to jest grupa tylko dla tych, co
    wszystko wiedza.
    Tylko jak wszyscy tu maja obowiazek wszystko wiedziec, to po co jest w ogole
    ta grupa?
    N A I W N I A K U

  • 27. Data: 2009-08-07 07:04:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Sżytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A najwieksza glupota to to ze tatus za doroslego byka chce mandaty placic.
    > 21 lat i 'wychodzi spod spódnicy'. Nie trzeba sobie bylo niezdary i
    > nieodpowiedzialnego maminsynka wychowywac.

    Ie ty masz lat? Moze zanim nauczyles sie pisac trzeba bylo nauczyc sie
    czytac? Bo w ktoryms juz z kolei poscie nie dosc ze sie czepiasz,
    to w dodatku pieprzysz takie głupoty jak pieciolatek. Poczytaj uwaznie. Moze
    sie doczytasz,
    ze studiuje, ze pracuje, ze mi to odda, i ze nie mogl sam, bo jest w innym
    miescie.
    Masz idelanego nicka...

  • 28. Data: 2009-08-07 07:05:09
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości news:h5ge9d$e0i$2@news.onet.pl...

    > Mniejsze koszty pobiera.

    Za mandat wzial 6zl. Był bardzo uprzejmy, i sprawa poszla gladko i berz
    zgrzytow :)
    Nie wiem, czego tu sie bac.

  • 29. Data: 2009-08-07 07:53:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A po co policjanci takie rozdają? Wczoraj przyszedł i i tak mu nie
    > zapłaciłem, bo nie miałem pieniędzy w domu.

    Bo jest to *pierwszy* mandat, ktory sprawca wykroczenia dostaje i traktuje
    sie go jak powaznego czlowieka, ktory zaplaci.
    Poborca przychodzi do czlowieka, ktory juz dostal taki drukowany mandat i go
    nie zaplacil. Tak wiec dawanie mu kolejnego druczka byloby pozbawione sensu,
    gdyz znow by go nie zaplacil i trzeba by chodzic z kolejnymi druczkami.
    Nalezy takiemu czlowiekowi wyciagnac na sile pieniadze - z gardla. Tak wiec
    przede wszystkim gotowka. Nie wiem dlaczego tak trudno Ci jest to pojac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-08-07 07:55:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to co? PYTAM. Nie wiedzialem, ze to jest grupa tylko dla tych, co
    > wszystko wiedza.

    Ale jaki sens ma Twoje pytanie, skoro i tak uwazasz swoje.
    Skoro - mimo iz wszyscy pisza, ze poborca skarbowy moze, ma prawo zbierac
    gotowke, to Ty i tak uwazasz, ze nie ma, to sie tego po prostu trzymaj i
    tyle.
    Nie rozumiem, po co Ci grupa - Ty WIESZ, ze poborca nei ma prawa chodzic,
    wiec pisz prostesty, ze nachodzi Cie bezprawnie. Nie marnuj czasu na pisanie
    na grupe, OK?

    Pozdrawiam
    SDD