  • 11. Data: 2009-08-06 11:46:51
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "BK" napisał w wiadomości
    news:323f890e-b159-4ca7-b9a2-80653954db75@k30g2000yq
    f.googlegroups.com...

    > Generalnie od tego pochodzi ten zawod - od chodzenia po ludziach i
    > pobirania naleznosci ;) :) :)

    No wlasnie. A gdzie sie podzial Janosik i Robin Hood?

  • 12. Data: 2009-08-06 11:50:24
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "BK" napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > Urzędu,
    > a syn tymczasowo mieszka we Wrocławiu, bo tam studiuje. I mimo, że teraz
    > są
    > wakacje,
    > to i tak jest we Wrocławiu, bo dodatkowo tam pracuje. Oczywiście mandat i
    > tak mi później będzie musiał oddać :)
    > Niech sam zarabia na siebie ;) A przy okazji czegoś go życie nauczy (a
    > chociażby tego, że nie wyrzuca się dowodów wpłaty,
    > nie mówiąc, że nie pije się piwa gdzieś w mieście na ławce).

    > Nie no wiesz zeby sie w urzedzie nie okazalo, ze osobiscie wszystko

    No wiesz. Generalnie w polskich urzedach jest tak, ze jak TY masz im dac
    kase, to im wisi, kto przyjdzie. Byle kasa byla
    Dopiero jak by ON mial dostac, to by musial byc osobiscie. Stworzylismy
    sobie państwo terrorystę i złodzieja
    (a raczej całą terrorystyczno-złodziejską cywilizację), i tak teraz mamy.
    Oj przydała by się ta wojna atomowa. Może trochę porządku by zrobiła.
    Gosc dzis byl u mnie, wiedzial, ze jestem ojcem, ale nie mowil, ze ode mnie
    nie przyjmie :)

  • 13. Data: 2009-08-06 16:54:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Nie wyjaśnił. Sprawa była w marcu. On twierdzi, że zaplacil w
    > kwietniu, potrzymal dowod zaplaty miesiac i wyzucil.

    Jak ktos jest idiota, to wyrzuca dowody wplaty do urzedu skarbowego po
    miesiacu. Normalny czlowiek trzyma takie papiery minimum 5 lat - póki
    roszczenie nie staje sie przedawnione.

    A twój synalek po prostu sciemnia - nic nigdy nie zaplacil i owija ci
    makaron na uszy, a ty to łykasz jak ges.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 14. Data: 2009-08-06 16:55:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Podejrzewam, że nawet szukać nie zaczną

    > A mnie nie - poborca to już ostatnie ogniwo które zajmuje się egzekucją i
    > w jego przypadku wszystkie chwyty są dozwolone (no, prawie wszystkie).

    To jest po prostu komornik.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 15. Data: 2009-08-06 18:04:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości news:h5f233$m90$3@news.onet.pl...

    > To jest po prostu komornik.

    To tym bardziej powinien rozdawac ewentualnie mandaty drukowane, do
    wplacenia przelewem.

  • 16. Data: 2009-08-06 18:07:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości news:h5f233$m90$2@news.onet.pl...

    > Jak ktos jest idiota, to wyrzuca dowody wplaty do urzedu skarbowego po
    > miesiacu. Normalny czlowiek trzyma takie papiery minimum 5 lat - póki
    > roszczenie nie staje sie przedawnione.

    On ma 21 lat, jest studentem, i dopiero wychodzi spod mamusinej spudnicy
    Uczy sie zycia. Ty od razu byles mądry?
    Nawet nie wiedzial, ze sie takie rzeczy trzyma. Znasz kogos, kto sie nie
    uczyl zycia na wlasnych bledach?
    Tym bardziej ta dzisiejsza mlodziez, ktorej sie wydaje, ze są bogami, i
    wszystko im mozna. Dopiero jak dostanie kopa
    od zycia, to czegos sie nauczy.

    > A twój synalek po prostu sciemnia - nic nigdy nie zaplacil i owija ci
    > makaron na uszy, a ty to łykasz jak ges.

    Poczytaj uwaznie caly wątek. Ktos juz tu ten zarzut napisal, a ja mu
    odpowiedzialem. Nie chce mi sie powtarzac.

  • 17. Data: 2009-08-06 18:19:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To tym bardziej powinien rozdawac ewentualnie mandaty drukowane, do
    > wplacenia przelewem.

    Po co?
    Po to, zeby - jesli delikwent ich nie zaplaci - przyszedl kolejny poborca z
    kolejnymi druczkami?
    Przeciez to nonsens.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-08-06 18:23:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:
    > U?ytkownik "SQLwysyn" napisa? w wiadomo?ci news:h5f233$m90$3@news.onet.pl...

    > To tym bardziej powinien rozdawac ewentualnie mandaty drukowane, do
    > wplacenia przelewem.

    poborca wchodzi wtedy kiedy mandaty drukowane przelewem nie spełniają
    swojego zadania.

  • 19. Data: 2009-08-06 18:24:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > Tym bardziej ta dzisiejsza mlodziez, ktorej sie wydaje, ze s? bogami, i
    > wszystko im mozna. Dopiero jak dostanie kopa

    No więc to jest właśnie nauka dla niego.
    Następnym razem będzie wiedział, żeby trzymać.

  • 20. Data: 2009-08-06 19:08:08
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Dziś przyszedł do mnie (a raczej do syna) poborca skarbowy z mandatem
    > (okazało się, że kilka miesięcy temu przyłapali mojego - pełnoletniego,
    > żeby nie było - syna na piciu piwa w miejscu publicznym). Nie miał żadnego
    > przekazu, itp, tylko od razu chciał gotówkę do ręki. Oczywiście nie
    > dostał. Dał mi zamiast tego wezwanie (wypisał na miejscu) do urzędu
    > skarbowego na jutro. Pomijam tu, że syn twierdzi, że zapłacił dawno ten
    > mandat. Ale mam pytanie. Czy taki poborca ma prawo żądać gotówki? Skąd ja
    > mogę wiedzieć, czy to nie jakiś oszust, który sobie wydrukował mandaty, a
> [...]

    Ciesz sie, ze to poborca a nie komornik.