  • 1. Data: 2003-07-03 15:58:19
    Temat: Czy mozna zaskarzyc sedziego badz prokuratora
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Pozwole sobie zadac jeszcze kilka pytan. Czy w zwiazku z tym ze sedzia
    dopuscil sie podstawowych bledow proceduralnych ( nie dopuszczenie drugiego
    bieglego do sprawy mimo wnioskow obroncy ktory wykazywal slownie na sprawie
    niezbyt wysokie kwalifikacje bieglego oraz pisemnego wniosku oskarzonych
    ktora zobowiazywala sie do pokrycia kosztow ponownej ekspertyzy w przypadku
    potwierdzenia przez nia pierwszej , oraz podnosila pod watpliwosc
    bestronnosc bieglego z uwagi na prywatna jego znajomosc z prokuratorem )

    Czy istnieje mozliwosc zaskarzenia postepowania sedziego do jekiejs wyzszej
    instancji ?

    Sedzia na podstawie swoich blednych decyzji wydal orzeczenie uniewazniajace
    autentycznosc testamentu.

    Oraz czy istnieje mozliwosc zaskarzenia prokuratora ktory za wszelka cene
    nie chcial dopuscic do dowodu z drugiej ekspertyzy wykonanej w niezaleznym
    instytucie grafologi np. w Krakowie , mimo ze oskarzony zobowiazywal sie jak
    powyzej

    Wiem ze pozostaje teraz apelacja i taka bedzie wniesiona ,ale ta apelacja to
    dla nas dodatkowe koszty ( wynagrodzenie adwokata ) i kto nam to zwroci
    kiedy sprawa mogla sie zakonczyc w pierwszej instancji ?

    --

    Z pozdrowieniem
    Darek f...@w...pl GG 2237649 mobile 603 847 247

  • 2. Data: 2003-07-03 16:00:38
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    >
    > Czy istnieje mozliwosc zaskarzenia postepowania sedziego do jekiejs wyzszej

    Mozna. Wniesc apelacje (dopiero po wyroku).

  • 3. Data: 2003-07-04 08:14:15
    Od: "Darek" <f...@w...pl>

    Apelacja apelacja i juz jest po wyroku ale chodzi mi czy mozna wniesc np
    skarge lub zazalenie na prokuratora lub sedziego do jego przelozonych

    --

    Z pozdrowieniem
    Darek f...@w...pl GG 2237649 mobile 603 847 247
    ..