  • 1. Data: 2003-07-03 15:31:28
    Temat: Wspólne gospodarstwo domowe - definicja?
    Od: "jarek" <j...@w...pl>

    Witam Szanowne Panie i Panów,
    przeszukałem google i mimo wysiłków nie udało mi się znaleźć
    definicji pojęcia z tematu.
    Znacie może ( i podzielicie się ze mną ) definicją wspólnego gospodarstwa
    domowego?
    Czy są jakieś zdarzenia jednoznacznie mówiące, że dwie osoby prowadzą
    wspólne gospodarstwo, albo co jest podstwą uznania, że taka relacja nie
    zachodzi?

    Jarek Ch.

  • 2. Data: 2003-07-03 16:04:52
    Temat: Re: Wspólne gospodarstwo domowe - definicja?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    jarek chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Czy są jakieś zdarzenia jednoznacznie mówiące, że dwie osoby prowadzą
    > wspólne gospodarstwo, albo co jest podstwą uznania, że taka relacja nie
    > zachodzi?

    Zaryzykuję:
    "Wspólne zamieszkiwanie *i* dzielenie się wydatkami z tym związanymi
    + więź łącząca dwie strony (żeby wykluczyć mieszkających razem studentów)."

    pasuje? :-)

    marcin

  • 3. Data: 2003-07-03 16:45:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | "Wspólne zamieszkiwanie *i* dzielenie się wydatkami z tym związanymi
    | + więź łącząca dwie strony (żeby wykluczyć mieszkających razem

    Moim zdaniem pasuje, tylko nie wiem, czemu chcesz dorzucać tę enigmatyczną
    więź. Po pierwsze więź, to może istnieć wśród mieszkających studentów więc
    ich w ten sposób nie wykluczasz. Po drugie, to moim zdaniem jest bez
    znaczenia dla wspólnego gospodarowania, czy my się lubimy, czy nie.

  • 4. Data: 2003-07-03 20:11:05
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

> [...]
    > "Wspólne zamieszkiwanie *i* dzielenie się wydatkami z tym związanymi
    > + więź łącząca dwie strony (żeby wykluczyć mieszkających razem

    Nie jest wymagane wspólne zamieszkiwanie ! Na temat reszty się nie
    wypowiadam ale było kilka miesięcy temu na grupie.