  • 1. Data: 2003-07-03 15:23:10
    Temat: Jaki typ umowy?
    Od: "sileer" <n...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Projektuję szablony stron internetowych, które później chciałbym sprzedawać.
    Polegać to ma tym, że klient ogląda projekt i jesli mu się podoba otrzymuje
    go ode mnie wraz ze wszystkimi prawami do niego.
    Jaki typ umowy jest przeznaczony do tego typu transakcji (umowa o dzieło,
    czy też kupno/sprzedaż....a moze inna?!).
    Dodam iż jestem osobą, która nie prowadzi działalnosci gospodarczej
    (student).
    Czy są różnice w umowie pomiędzy mną a firmą, a mną i inną osobą prywatną?
    Jak się ma sytuacja z podatkami?
    Prosze o odpowiedz.