  • 11. Data: 2004-04-24 10:28:10
    Temat: Re: Czy można coś jeszcze zrobić?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4783.000003fb.408a3921@newsgate.onet.pl...

    > sąnawet tacy którzy nie znaja REGUŁ ortograficznych ojczystego języka

    Piszesz o sobie? Brak dużej litery na początku zdania, brak kropki na końcu,
    brak przecinka przed "który". Ile błędów można zrobic w jednym krótkim
    zdaniu:-))

    HaNkA

    PS. Wybaczam "sąnawet" bo to literówka:-) Przynajmniej taką mam
    nadzieję:-))

  • 12. Data: 2004-04-24 13:01:46
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > zdaniu:-))
    >
    > HaNkA
    >
    > PS. Wybaczam "sąnawet" bo to literówka:-) Przynajmniej taką mam

    wiesz błąd ortograficzny to nie interpunkcyjny ponadto pisanie bez przecinków
    i małymi literami jak i również l zamiast "ł" jest ponoc na forum ogólnie
    przyjete z racji szybkości ale pomylić u z o to juz wiekszy przeskok na
    klawiaturze i nie wynika raczej z niekoordynacji ruchowej

  • 13. Data: 2004-04-24 13:45:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > pisanie bez przecinków
    > i małymi literami jak i również l zamiast "ł" jest ponoc na forum ogólnie
    > przyjete z racji szybkości

    ROTFL. Sądzisz, że każdy kto pisze zgodnie z zasadami interpunkcji czyni to
    jednym palcem? Poza tym, co ma szybkość do pisania postów na forum
    dyskusyjne? To nie czat, tu nie odpowiadasz nikomu w czasie rzeczywistym -
    Twoje tłumaczenie jest więc po prostu głupie. No, ale złej baletnicy....
    :PPP

    HaNkA

    PS. Na forum jest też przyjęte, że się podpisuje pod postami :PPP

  • 14. Data: 2004-04-24 14:12:27
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > Pisanie bez przecinków i małymi literami jest niedbałe
    > i niechlujne - *ponoć* ludzie tak piszący są niechlujni
    > i niedbali w myśleniu?. Triumfowanie z czyjegoś,
    > sporadycznego, błędu ortograficznego to potwierdza.

    > Był to perfidny błąd ortograficzny. (ulżyło?)
    >
    > PS. Tu znajdziesz instrukcję estetycznego_poprawnego
    > pisania postów. (są podpisy!)
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,
    > człowiek z dwoma nigdy nie jest pewien."

    najwyraźniej miałeś trudne dziecinstwo - lączę sie w bólu z Tobą, pozdrawiam

  • 15. Data: 2004-04-24 16:14:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004 o...@o...pl wrote:
    [...]
    >+ zorientowany/a byłąbym wdzięczna za odpowiedz: czy istnieje możliwość
    >+ blokowania w niusach możliwości odpowiedzi niektórym *osobom*?

    Nie istnieje.
    Wcześniej podane odpowiedzi są merytorycznie błędne i dotyczą
    blokowania *odczytu* wiadomości.
    Faktyczne zablokowanie użytkownika (przed administratora jego
    konta o ile nie jest to jego własność :) czy przez administratora
    newsserwera) poskutkuje "przeniesieniem się użytkownika gdzie
    indziej".
    W zakresie tematyki grupy mieści się możliwość skutecznego
    zablokowania użytkownika do której ma prawo Wysoki Sąd,
    ale najpierw trzeba Wysokiemu Sądowi przynieść dowody pozwalające
    w procesie karnym zastosować któreś ze skutecznych "blokowań".

    >+ dziękuję

    ...a nie ma za co ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-04-24 16:17:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004 o...@o...pl wrote:
    [...do Andrzeja, bez wrotki...]
    >+ p.s. nie udzielaj mi rad na tematy na które nie prosze

    Czy znane ci są znaczenia pojęć "dyskusyjny dyskusyjna" ?
    Jak nie mam zamiaru dopuszczać do dyskusji nad tym co
    napiszę to mogę iść do prawnika a nie na grupę dyskusyjną.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2004-04-24 20:02:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Nikt" <c...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4783.000002dd.40894b25@newsgate.onet.pl

    > [......................]
    > O, rety ! Ja też się nie podpisuje!

    Bo Ci brak szacunku dla potencjanych "czytacieli"
    Twoich postów. (nie wspominając o kulturze)

    > Jakoś tak mi się wydaje, że jak mam czarda w adresie, to wszyscy
    > wiedzą, że taki mam nick i do tej pory jakoś nie było problemu. Bo cóż

    To w polu "Od" to jest nazwa konta *w czytniku* z którego
    wysyłasz posty i nijak się ma do faktycznego adresu e-mali.
    Zreszta nawet na IRC'u nikt się nie zwraca do kogoś po
    adresie, a po nicku lub imieniu.

    > wdzięcznie.... a przecież i tak trzeba się logować , więc ja to zawsze
    > ja, a nie ktoś inny z moim adresem.

    Cóż tu ma do rzeczy logowanie?. Sądzisz, że ten wymyślony
    przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe
    adresy.

    > Parafrazując jakiegoś poetę: "I cóż
    > ci moje imię powie? Zniknie jak cichy poszum fali ..." itd.

    Choćby powie mi, że nas szanujesz i kim jesteś,
    czy facetem czy kobietą.

    > Ja olali18 brak podpisu wybaczam:))

    A cóż może wybaczać osoba która napisała w swoim
    życiu "aż" tuzin postów?. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 18. Data: 2004-04-24 20:03:50
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Użytkownik" <o...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4783.000002d1.40894718@newsgate.onet.pl

    > [....................]
    > i jeszcze jedno co TY MOŻESZ ZROBIĆ.Załoz sobie taka blokadę (najlepiej
    > moralną) na własne odpowiedzi na wątki zapoczątkowane przez
    > o...@o...pl .Dzięki bardzo

    Wybacz, ale to ja będę decydował kogo i czy
    w ogóle mam i chcę blokować.

    PS. Wycinaj zbędne cytaty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."

  • 19. Data: 2004-04-25 05:03:08
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Grzegorz" <f...@y...com> napisał(a)
    w news'ie: news:c6cfv7$ird$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Powolywanie sie na staz, czy liczbe postow to nic wiecej jak zwykle
    > zarozumialstwo.

    Miałem na myśli, że taki człowiek jest nieobyty w usenecie
    i nie zna zasad_regół na nim panujących.

> [...]
    > przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    > naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe

    Mógłbyś mi wyjaśnić jak to a się do drugiego?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.

  • 20. Data: 2004-04-25 10:10:17
    Od: c...@p...onet.pl

    Wyszło na to, że bardzo niekulturalna jestem.
    Dlaczego jednak uporczywie snuje mi się p głosie myśl, że niekulturalny jest
    jednak niejaki Andy K. ? Niekulturalny, bez poczucia humoru, niegościnny ...
    Zapomniałam dodać, że przemądrzały... To tylko moje odczucia, na które sobie
    zapracowałeś. Porad też trzeba umieć udzielać, wiesz ?. Ty masz jakąś tam wiedzą
    o korzystaniu z forum, ale rad udzielasz w taki sposób, że aż nie chce się z
    nich korzystać.
    Zatem znów się nie podpisuję, a kto nie wie to jestem czarda.

    Cytuję z twojego postu: Cóż tu ma do rzeczy logowanie?. Sądzisz, że ten wymyślony
    przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe
    adresy.

    Pewnie jestem naiwna, bo sex oferty mnie nie interesują. Adres podałam
    prawdziwy, czasem ktoś do mnie pisze. Do ciebie chyba nikt by nie napisał,
    śmiało możesz podawać prawdziwy, nie zostaniesz zasypany listami. Listy opisze
    się do osób sympatycznych.