    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można coś jeszcze zrobić?
    Date: 25 Apr 2004 12:10:17 +0200

    Wyszło na to, że bardzo niekulturalna jestem.
    Dlaczego jednak uporczywie snuje mi się p głosie myśl, że niekulturalny jest
    jednak niejaki Andy K. ? Niekulturalny, bez poczucia humoru, niegościnny ...
    Zapomniałam dodać, że przemądrzały... To tylko moje odczucia, na które sobie
    zapracowałeś. Porad też trzeba umieć udzielać, wiesz ?. Ty masz jakąś tam wiedzą
    o korzystaniu z forum, ale rad udzielasz w taki sposób, że aż nie chce się z
    nich korzystać.
    Zatem znów się nie podpisuję, a kto nie wie to jestem czarda.

    Cytuję z twojego postu: Cóż tu ma do rzeczy logowanie?. Sądzisz, że ten wymyślony
    przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe
    adresy.

    Pewnie jestem naiwna, bo sex oferty mnie nie interesują. Adres podałam
    prawdziwy, czasem ktoś do mnie pisze. Do ciebie chyba nikt by nie napisał,
    śmiało możesz podawać prawdziwy, nie zostaniesz zasypany listami. Listy opisze
    się do osób sympatycznych.