  • 21. Data: 2004-04-25 12:34:46
    Temat: Re: Czy można coś jeszcze zrobić?
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > nich korzystać.
    > Zatem znów się nie podpisuję, a kto nie wie to jestem czarda.
    >
    > Cytuję z twojego postu: Cóż tu ma do rzeczy logowanie?. Sądzisz, że ten
    wymyślony
    > przeze mnie pseudoadres służy mi do logowania? Tylko
    > naiwni lub złaknieni sex ofert wpisują tam swoje prawdziwe
    > adresy.
    >
    > Pewnie jestem naiwna, bo sex oferty mnie nie interesują. Adres podałam
    > prawdziwy, czasem ktoś do mnie pisze. Do ciebie chyba nikt by nie napisał,
    > śmiało możesz podawać prawdziwy, nie zostaniesz zasypany listami. Listy opisze

    Dzięki czarda, pozdrawiam, olala

  • 22. Data: 2004-04-25 14:08:35
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Użytkownik" <o...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4783.00000496.408a6539@newsgate.onet.pl

    > (...)ponadto pisanie bez
    > przecinków i małymi literami jak i również l zamiast "ł" jest ponoc na
    > forum ogólnie przyjete z racji szybkości

    Dawno takich bzdur nie słyszałem_czytałem!. To "ponoć"
    chyba dotyczy bazgrania po ścianie w kiblu publicznym, a nie
    w usenecie. (ponoć !?)
    Netykieta i kultura osobista zaleca aby pisać poprawnie
    stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie.
    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN168
    Pisanie bez przecinków i małymi literami jest niedbałe
    i niechlujne - *ponoć* ludzie tak piszący są niechlujni
    i niedbali w myśleniu?. Triumfowanie z czyjegoś,
    sporadycznego, błędu ortograficznego to potwierdza.

    > ale pomylić u z o to juz
    > wiekszy przeskok na klawiaturze i nie wynika raczej z niekoordynacji
    > ruchowej

    Był to perfidny błąd ortograficzny. (ulżyło?)

    PS. Tu znajdziesz instrukcję estetycznego_poprawnego
    pisania postów. (są podpisy!)
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,