  • 321. Data: 2009-11-15 21:35:49
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 20:52:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie, towarem jest oglądanie filmu w kinie. Bez domagania się zawarcia
    > żadnych dodatkowych umów,

    Bardzo ciekawe. Czesto bywam w kinie i jeszcze w zadnym nikt nie domagal
    sie ode mnie zawarcia dodatkowej umowy.
    Jest dodatkowa usluga "wyzerka na seansie". Rozumiem, ze chcialbys
    korzystac z tej uslugi bez placenia? Tak to nie ma, moj drogi...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 322. Data: 2009-11-15 21:45:23
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Bo Ty z faktu, że "w swoich majtkach mogę wejść do sklepu z bielizną"
    > chciałbyś wyciągnąć wniosek "mogę przyjść ze swoim jedzeniem do
    > restauracji i tam konsumować". Widzisz absurd?

    Jedynym absurdem jest fakt, że mówimy o kinie a nie o restauracji.

    To może inny przykład:

    Czy hotel/dom wczasowy/sanatorium może zabraniać spożywania
    żywności zakupionej poza terenem tegoż, z uwagi na fakt, że sami świadczą
    na swoim terenie usługi gastronomiczne?

  • 323. Data: 2009-11-15 21:51:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    >
    > Czy hotel/dom wczasowy/sanatorium może zabraniać spożywania
    > żywności zakupionej poza terenem tegoż, z uwagi na fakt, że sami świadczą

    Może może, może nie. Wszystko jest kwestią umowy. Przypuszczam, że
    takich zakazów nie ma, ponieważ nie znaleźli by wtedy klientów, a nie
    dlatego, że stoją za tym jakieś szczególne przeszkody prawne.

    Choć można sobie taki hotel wyobrazić. Aby było bardziej realne -
    pokoje za darmo, płacisz tylko za jedzenie. Czy jest jakiś szczególny
    powód, aby zakazać tego typu businessu?

    --
    Liwiusz

  • 324. Data: 2009-11-15 22:04:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Choć można sobie taki hotel wyobrazić. Aby było bardziej realne - pokoje
    > za darmo, płacisz tylko za jedzenie. Czy jest jakiś szczególny powód, aby
    > zakazać tego typu businessu?

    Nie, jednak bilety do kina nie są za darmo, więc....

  • 325. Data: 2009-11-15 22:06:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, jednak bilety do kina nie są za darmo, więc....

    Więc nic z tego faktu nie wynika. Czy prawo do wnoszenia jedzenia
    jest zależne - wg Ciebie - od ceny biletu?

    --
    Liwiusz

  • 326. Data: 2009-11-16 01:17:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Moge tez pozwolic na jedzenie wylacznie jedzenia kupionego u mnie.

    Tak, i na oddychanie wyłącznie powietrzem zakupionym u ciebie... Idź się
    lecz...

  • 327. Data: 2009-11-16 01:19:15
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Oczywiscie, ze moze. Po to tam wlasnie stoi.
    >
    > P.S.
    > Sprobuj mnie nie wpuscic do swojego mieszkania. Nie mozesz mnie zmuszac do
    > okreslonego zachowania:)

    Prowadzisz kino w mieszkaniu? Sklep jeszcze był, o ile pamiętam. Co jeszcze?

  • 328. Data: 2009-11-16 01:19:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Jest jak najbardziej wazny - dotrze wreszcie do Ciebie?

    Niestety dla ciebie Kodeks Cywilny też obowiązuje na terenie prywatnym.

  • 329. Data: 2009-11-16 01:20:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Bardzo ciekawe. Czesto bywam w kinie i jeszcze w zadnym nikt nie domagal
    > sie ode mnie zawarcia dodatkowej umowy.

    Widać nie zauważyłeś.

    > Jest dodatkowa usluga "wyzerka na seansie". Rozumiem, ze chcialbys
    > korzystac z tej uslugi bez placenia? Tak to nie ma, moj drogi...

    Klauzula niedozwolona.

  • 330. Data: 2009-11-16 01:23:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Kino prowadzi sprzedaż swoich przekąsek. To chyba dobry powód, by jednak
    > wykluczać przychodzenie ze swoim żarciem, co?

    Należy mieć nadzieję, że nie zaczną sprzedawać butli z powietrzem...