  • 101. Data: 2023-09-30 16:15:32
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Chłopie! On nie chciał podać anonimowego emailach (choćby chwilowego)
    > bym mu wysłał poza USENET informację, a liczysz na to, że 100 zł wpłaci
    > z własnego rachunku?

    A po co miał by z własnego rachunku wpłacać? Można blankietem na poczcie
    ze zmyślonymi personaliami by móc udowodnić drugiemu, że się wpłaciło.
    Umawiacie się na Brzęczyszczykiewicza i taki kwit ze stemplem z poczty
    przegrany pokazuje.

    PD

  • 102. Data: 2023-09-30 21:20:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia, czy wyjechał. Ty zresztą też -
    > prawdopodobnie.

    Na tym polega zakład:P

    > Żaden z nas nie ma technicznej możliwości udowodnienia,
    > czy wyjechał, czy nie.

    Jak go złapią poza granicami to ja wygrywam.

    > Opierasz się na bzdurach pisanych przez dziennikarzy, który liczą na to,
    > ze ktoś, kto wie po prostu ich sprostuje.

    Skąd wiesz że bzdurach? Jak dotąd pismaki wygrywają z policją _zawsze_.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2023-09-30 21:22:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pogodzę Was. Przegrany ma wpłacić 100 na Rydzyka. Wystarczająco
    > poniżające dla przeciwnika? ;)

    Dla mnie wystarczająco poniżające, ale ma wadę że rydzyk zawsze wygrywa.

    Proponuję jasia wędrowniczka dla dżejefa - przy okazji dżejef potwierdzi
    że przegrający wywiązał się z zakładu. No chyba że dżejef nie chce się
    dzielić swoim adresem zamieszkania z policją. Do Marcina się nie da, bo
    wysyłka droższa od przesyłki:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2023-09-30 22:55:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 16:15, PD pisze:
> [...]
    > ze zmyślonymi personaliami by móc udowodnić drugiemu, że się wpłaciło.
    > Umawiacie się na Brzęczyszczykiewicza i taki kwit ze stemplem z poczty

    Nie mam zielonego pojęcia po co. Nawet nie próbuję tego pojąć. :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 105. Data: 2023-09-30 23:00:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 21:20, Shrek pisze:
    > Na tym polega zakład:P

    Zakład polega na tym, że ja twierdzę coś, a Ty coś innego. A ja nie mam
    zielonego pojęcia, gdzie on jest

    > Jak go złapią poza granicami to ja wygrywam.

    To Ty nawet nie wiesz, o co się chcesz zakładać. Ty się chcesz załozyć o
    to, że go złapią za granicą. Ja wątpię, by doszło do sytuacji, że
    ktokolwiek go będzie łapał.

    > Skąd wiesz że bzdurach? Jak dotąd pismaki wygrywają z policją _zawsze_.

    Zwlaszcza w piłkę nożną :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 106. Data: 2023-10-01 01:12:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Niemcy bez wyroku sądu nie gromadzą danych o logowaniach telefonów, jak

    Gromadzą w sensie stałej rejestracji czy w ogóle, bo jakiś bufor np. 24h
    może nadal istnieć?

    > polscy operatorzy, toteż "informator" jest "taki sobie". Co najwyżej

    Poza tym może wynikać też z polskich. Co prawda zawsze można
    argumentować, że postanowił zmylić, dojechał do granicy i wyłączył
    telefon. Ale może dzwonił z zagranicy lub wysłał sms'a. A może łączył
    się z inną infastrukturą będąc w Niemczech. Zależy co o nim już wiadomo.
    W końcu BT telefonu też można/czasami daje się wykorzystać.

    > może być tak, ze jego telefon loguje się do niemieckiej sieci
    > telekomunikacyjnej. Czy on tam jest? No to już osobna sprawa, bo
    > wrzucenie starego telefonu ze swoją kartą SIM do obcej ciężarówki
    > jadącej do przykładowo Wielkiej Brytanii, to nie jest jakaś
    > skomplikowana akcja. Z obcej sieci nie mamy nawet IMEI, więc on może
    > nadal korzystać ze swojego telefonu w Polsce, tylko z inną kartą SIM. Za
    > dużo "informatorów", a za mało wiedzy u dziennikarzy, którzy na siłę
    > próbują "błysnąć".

    Jasne. A teraz, na podstawie dostępnych informacji zprofiluj gościa i
    powiedz czy wychodzi Ci tuz techniki, ukrywania i zbrodni. Mi nie
    wychodzi, więc jak jego telefon loguje się w Niemczech, rodzina to
    potwierdza (po kiego kija mieliby kłąmać?), ślady od naszych operatorów
    prowadzą do granicy, to raczej tam wyjechał. Dodatkowo jak gdzieindziej
    zauważyłeś urodził się w Bonn, co przynajmniej sugeruje, że może mieć
    tam jakąś "bazę" lub orientacje w terenie.

    --
    Marcin

  • 107. Data: 2023-10-01 01:46:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > że przegrający wywiązał się z zakładu. No chyba że dżejef nie chce się
    > dzielić swoim adresem zamieszkania z policją. Do Marcina się nie da, bo

    Rydzyk wspomagać fuj. Ale po co ma być poniżające? Już sam fakt i
    konieczność zrobienia tego wystrarczy. Można wpłacić na dom dziecka lub
    kupić konkretne rzeczy (jest cały portal ntt.), można i gdzieindziej na
    pożyteczny cel. W ostateczności, pewnie gdzieś nadal są drukowane gazety
    z płatnymi ogłoszeniami drobnymi.

    --
    Marcin

  • 108. Data: 2023-10-01 03:50:55
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 30.09.2023 o 21:22, Shrek pisze:

> [...]
    > że przegrający wywiązał się z zakładu. No chyba że dżejef nie chce się
    > dzielić swoim adresem zamieszkania z policją. Do Marcina się nie da, bo

    Przecież JF nie musi dzielić się adresem z nikim. Są paczkomaty.

    Kończę ten podwątek, bo kara za organizację nielegalnych zakładów jest
    dużo cięższa niż za wzięcie w nich udziału ;)

    PD

  • 109. Data: 2023-10-01 07:41:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zakład polega na tym, że ja twierdzę coś, a Ty coś innego. A ja nie mam
    > zielonego pojęcia, gdzie on jest

    A znasz wyniki meczów w przyszłego tygodnia i wyborów? Bo wiesz że
    ludzie się o to zakładają?

    > To Ty nawet nie wiesz, o co się chcesz zakładać. Ty się chcesz załozyć o
    > to, że go złapią za granicą.

    Nie - rozmawialiśmy o tym czy wyjechał za granicę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 110. Data: 2023-10-01 07:45:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2023 o 03:50, PD pisze:

    > Przecież JF nie musi dzielić się adresem z nikim. Są paczkomaty.

    Tak - przyszło mi to do głowy już po tym jak napisałem.

    > Kończę ten podwątek, bo kara za organizację nielegalnych zakładów jest
    > dużo cięższa niż za wzięcie w nich udziału ;)

    Ale skąd organy miałby wiedzieć? "dwóch nas piło, ktoś nas podpierdolił";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!