  • 1. Data: 2018-05-26 18:04:02
    Temat: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mało było tych wszystkich idiotycznych komunikatów o kukisach, to teraz
    co wejdę na jakąś stronę, to wyskakują na całą stronę jakieś brednie o
    danych osobowych. Naprawdę o to chodziło?

    MJ

  • 2. Data: 2018-05-26 18:15:59
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 18:04:02 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Mało było tych wszystkich idiotycznych komunikatów o kukisach, to teraz
    > co wejdę na jakąś stronę, to wyskakują na całą stronę jakieś brednie o
    > danych osobowych. Naprawdę o to chodziło?

    Poniekad.

    Masz swoje prawa wynikajace z RODO ...

    J.

  • 3. Data: 2018-05-26 18:34:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2018 o 18:04, Michal Jankowski pisze:
    > Mało było tych wszystkich idiotycznych komunikatów o kukisach, to teraz
    > co wejdę na jakąś stronę, to wyskakują na całą stronę jakieś brednie o
    > danych osobowych. Naprawdę o to chodziło?

    Gazeta.p; zgarnęła chyba pole position - kliknięcie ok, zczaczka "x" w
    lewym górnym rogu albo użycie scrolla oznaczało zgodę.

    Swoją drogą lista "partnerów" bywa imponująca.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-05-26 19:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Poniekad.
    >
    > Masz swoje prawa wynikajace z RODO ...

    Nie, nie o to. Ale jak zwykle intencje jedno a efekt drugie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 5. Data: 2018-05-26 22:42:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-26 o 19:59, Budzik pisze:

    > Nie, nie o to. Ale jak zwykle intencje jedno a efekt drugie...

    Specjaliści już wytknęli kilka przepisów które były i nadal będą martwe.

    Za to zwykli obywatele/pracownicy dostaną biurokratyczne obowiązki.
    Ja np. Będę musiał zmieniać hasło w komputerze (kilku komputerach) co
    tydzień bo w jednym ze zleceń które obrabiałem pojawiły się dane
    adresowe do wysyłki.
    Pewnie serwer z danymi powinien być szyfrowany żeby to miało jakiś sens.
    To wszystko powoduje koszty a cwaniaczkom/korporacjom handlującym danymi
    nadal będzie można skoczyć.

  • 6. Data: 2018-05-26 22:54:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 26.05.2018 o 22:42, z pisze:

> [...]
    > Ja np. Będę musiał zmieniać hasło w komputerze (kilku komputerach) co
    > tydzień bo w jednym ze zleceń które obrabiałem pojawiły się dane

    A uczniowie nie będą mogli podpisywać się imieniem i nazwiskiem na
    sprawdzianach ani nawet kartkówkach, tylko numerem z dziennika. Taką
    rewelację ostatnio córka ze szkoły przyniosła.

    Ewa

  • 7. Data: 2018-05-26 23:17:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 22:54:33 +0200, FEniks napisał(a):
    > A uczniowie nie będą mogli podpisywać się imieniem i nazwiskiem na
    > sprawdzianach ani nawet kartkówkach, tylko numerem z dziennika. Taką
    > rewelację ostatnio córka ze szkoły przyniosła.

    Moze cos zle zrozumiala, albo szkola zle zrozumiala, albo ja zle
    rozumiem - bo nie wydaje mi sie to zasadne.

    Ale ... nie bedzie juz mozna wywiesic listy wynikow z egzaminu.
    Chyba nawet z numerami z dziennika nie, bo te uczniowie w klasie
    wzajemnie znaja.
    Tyle, ze podobny pomysl widzialem juz dawno - wyniki z numerami
    legitymacji studenckiej.

    J.

  • 8. Data: 2018-05-26 23:35:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-26 o 23:17, J.F. pisze:
    > Moze cos zle zrozumiala, albo szkola zle zrozumiala, albo ja zle
    > rozumiem - bo nie wydaje mi sie to zasadne.

    To jest chyba największy problem tej biurokratycznej farsy.
    Każdy sobie zrozumie co będzie chciał.
    A jak to bywa w Polsce znowu zadziała nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-)

    PS. Dyrekcja mojej firmy skasowała ze strony www nazwiska i numery
    służbowe handlowców.
    Zaczyna się :-)

  • 9. Data: 2018-05-27 01:29:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-05-26, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ja np. Będę musiał zmieniać hasło w komputerze (kilku komputerach) co
    > tydzień bo w jednym ze zleceń które obrabiałem pojawiły się dane
    > adresowe do wysyłki.

    To już jest czyjeś widzimisię, a nie rzecz wynikająca z przepisów.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-05-27 09:02:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2018 23:35:11 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > A jak to bywa w Polsce znowu zadziała nadgorliwość gorsza od faszyzmu :-)
    >
    > PS. Dyrekcja mojej firmy skasowała ze strony www nazwiska i numery

    Tak prawde mowiac ... i za poprzedniej ustawy (a ciagle obowiazuje)
    bylo to IMO problematyczne.

    A teraz ... handlowcow skasowala, podaje dla inspektora :-)

    J.