  • 11. Data: 2018-05-27 11:45:54
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 09:02, J.F. pisze:

    > Tak prawde mowiac ... i za poprzedniej ustawy (a ciagle obowiazuje)
    > bylo to IMO problematyczne.
    >
    > A teraz ... handlowcow skasowala, podaje dla inspektora :-)

    Skoro taka ochrona to dlaczego wyskakuje mi o tym ROGO przy każdym
    wejściu do każdego portalu. Dlaczego mają mnie szpiegować? To jest
    nękanie i chyba chodzi o to, żeby ludzie porzucili ten internet w diabły.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-05-27 11:47:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Tak prawde mowiac ... i za poprzedniej ustawy (a ciagle obowiazuje)
    > bylo to IMO problematyczne.
    >
    > A teraz ... handlowcow skasowala, podaje dla inspektora :-)

    Inspektorem może być każdy. Masa też był coś w stylu inspektora.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-05-27 12:05:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 11:45, Animka pisze:

    > Skoro taka ochrona to dlaczego wyskakuje mi o tym ROGO przy każdym
    > wejściu do każdego portalu. Dlaczego mają mnie szpiegować? To jest
    > nękanie i chyba chodzi o to, żeby ludzie porzucili ten internet w diabły.

    Miało być RODO, a nie ROGO.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-05-27 12:38:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > wejściu do każdego portalu. Dlaczego mają mnie szpiegować? To jest
    > nękanie i chyba chodzi o to, żeby ludzie porzucili ten internet w

    O, o, o.

    Czy każde wejście na dowolną stronę to jest teraz przetwarzanie danych
    osobowych i trzeba o tym ostrzegać?

    MJ

  • 15. Data: 2018-05-27 12:54:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 09:02, J.F. pisze:

    > Tak prawde mowiac ... i za poprzedniej ustawy (a ciagle obowiazuje)
    > bylo to IMO problematyczne.

    I problematyczne będzie nadal tylko problematyczność teraz będzie na
    wyższym poziomie UNIJNYM a ile pracy dla biurokracji przybędzie :-)

  • 16. Data: 2018-05-27 12:57:14
    Od: z <...@...pl>

    > To już jest czyjeś widzimisię, a nie rzecz wynikająca z przepisów.

    Ha... To też dokładnie wyraziłem swoje zdanie na ten temat ale
    podyskutuj z ludźmi po szkoleniach z RODO :-)

    Szkolenia... O widzisz. Kolejna możliwość defraudacji funduszy unijnych.
    Przymusowe g...o dające szkolenia o RODO.
    I biznes się kręci :-)

  • 17. Data: 2018-05-27 13:26:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 12:38, Michal Jankowski pisze:

    > O, o, o.
    >
    > Czy każde wejście na dowolną stronę to jest teraz przetwarzanie danych
    > osobowych i trzeba o tym ostrzegać?

    Wygląda na to że owszem.
    Tyle że to było już wcześniej a na pasku zmniejszającym użyteczność
    strony były inne informacje niż teraz.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-05-27 14:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wygląda na to że owszem.

    A to ciekawe...
    A jak chcesz okreslic kto wszeł na ta strone? Jestes w stanie z imienia i
    nazwiska taka osobe rozpoznac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 18. Data: 2018-05-27 14:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > PS. Dyrekcja mojej firmy skasowała ze strony www nazwiska i numery
    > służbowe handlowców.
    > Zaczyna się :-)

    Firmowe? Na podstawie RODO? Hahahaha

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 20. Data: 2018-05-27 15:23:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-05-18 o 13:26, RadoslawF pisze:

    > Wygląda na to że owszem.
    > Tyle że to było już wcześniej a na pasku zmniejszającym użyteczność
    > strony były inne informacje niż teraz.

    Wcześniej wyświetlali komunikat i samo wejście było domniemaną zgodą.
    Teraz już nie jest.