  • 1. Data: 2018-05-25 11:33:39
    Temat: TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt [TVP Info]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/37344605/mordercy-w-togach-za-s
    mierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-05-25 11:53:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 May 2018 11:33:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > https://www.tvp.info/37344605/mordercy-w-togach-za-s
    mierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt

    Ponieważ Twoje środowisko lubi opowiadać o resortowych miotach, dodam, że
    ów ppłk Roman Kryże, "zbrodniarz II instancji", to ojciec Andrzeja Kryże,
    ikony zmian w sądownictwie za czasów IV RP tudzież sekretarz stanu i
    podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości w rządach Kazimierza
    Marcinkiewicza i Jarosława Kaczyńskiego w latach 2005-2007.
    Syn na swoim koncie ma skazanie działacza Ruchu Obrony Praw Człowieka i
    Obywatela Adama Wojciechowskiego na karę więzienia za napaść i pobicie
    trzech funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa w 1979 r. W marcu 1980 jako
    sędzia Sądu Rejonowego w Warszawie skazał na karę aresztu zasadniczego
    Andrzeja Czumę, Wojciecha Ziembińskiego i Bronisława Komorowskiego za
    publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
    zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta
    Niepodległości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 3. Data: 2018-05-25 22:05:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    > publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
    > zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta

    z taką przeszłością kryże jest mile widziany z pis, bastionie ubeków i sbków

  • 4. Data: 2018-05-25 22:12:22
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-25 o 22:05, r...@k...pl pisze:

    mierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt

    > z taką przeszłością kryże jest mile widziany z pis, bastionie ubeków i sbków

    Oczywiście. Przecież tam jest bardziej czerwono niż w PZPR

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2018-05-27 08:22:42
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.05.2018 o 11:53, Olin pisze:

> [...]
    > publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
    > zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta

    A, to akurat słusznie.
    Bowiem teraz dopiero utraciliśmy suwerenność i staliśmy się państwem
    niewolniczym.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: