  • 31. Data: 2018-05-28 07:04:35
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 22:47, Animka pisze:

    > Ojciec Rydzyk powiedział,

    Albo oboje macie równo pokręcone te zwoje albo byliście na tym samym
    szkoleniu. Trzymajcie się w dwójkach jak kiedyś milicjanci. Jeden umiał
    czytać a drugi pisać :-)

  • 32. Data: 2018-05-28 07:19:52
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło? [Co Wielki Brat widzi?]
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-27 o 22:06, Liwiusz pisze:

    > Tak.

    I tak i nie.
    IP jest daną osobową tylko dla dostawcy usług internetowych, czyli dla
    operatorów sieci.
    Oraz dla tych, którzy mają możliwość powiązania IP z innymi danymi.
    (Np. wtedy gdy użytkownik rejestruje się na witrynie/zakłada konto,
    podaje swoje dane, a system zapisuje te dane łącznie z nr IP, z którego
    ta rejestracja nastąpiła.)
    https://giodo.gov.pl/pl/319/2258

    Wszystkie inne witryny, nawet jeżeli gromadzą IP klikaczy, to taki IP
    nie jest daną osobową. Bo nie mają możliwości identyfikacji takiej osoby.
    Właściciele stron internetowych, (również są dostawcą usług), nie mogą
    nawet "stosując rozsądne środki" takich danych uzyskać. Nie mają takiej
    możliwości.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2018-05-28 13:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 12:38, Michal Jankowski pisze:

    >Wygląda na to że owszem.

    Biorac pod uwage ile tam roznych skryptow na tej stronie od "partnerow
    handlowych" to jak najbardziej przetwarzanie.
    Nawet glupi zapis do logu jest podejrzany w swietle ODO.

    Pytanie czy danych osobowych ... np taki adres IP.
    Albo cookie.

    No i pytanie czy trzeba ostrzegac, ze sie tak niecnie postepuje.

    J.