  • 11. Data: 2010-02-23 10:37:51
    Temat: Re: Czy dane osobowe swiadka podlegaja ochronie?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:18:57 +0100, kam napisał(a):

    > widziałem takich, którzy złożyli
    > i co z tego...
    > ani policjant, ani prokurator nie zauważyli

    To inna sprawa.
    Jak to się mówi -- wniosek nie został uwzględniony.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2010-02-23 10:39:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 10:23:39 +0000, Massai napisał(a):

    > Zeznania owszem, niech sobie przeczytają - i niech te zeznania spróbują
    > utrącić. Znaleźć sprzeczności itp. Do tego nie trzeba koniecznie
    > wiedzieć KTO zeznawał.

    Nie masz racji, często jest bardzo istotne kto jest świadkiem. Głównie
    oczywiście w przypadkach, kiedy świadek jest jakoś skonfliktowany ze
    sprawcami -- przecież może celowo ich obarczać odpowiedzialnością.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2010-02-23 11:00:13
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-02-23 11:39, Olgierd pisze:
    > Nie masz racji, często jest bardzo istotne kto jest świadkiem. Głównie
    > oczywiście w przypadkach, kiedy świadek jest jakoś skonfliktowany ze
    > sprawcami -- przecież może celowo ich obarczać odpowiedzialnością.

    tyle że do tego wystarczy imię i nazwisko, które rzeczywiście co do
    zasady powinno być jawne
    ale po co domyślna jawność adresu?
    czego oczywiście nikt nie zmieni, bo ciekawsze jest manipulowanie
    wymiarem kary

    KG

  • 14. Data: 2010-02-23 12:06:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W sumie nie bardzo rozumiem dlaczego tak koniecznie trzeba dane tego
    > świadka ujawniać. Że by obrona miała czas na niego haków poszukać?

    To tez.
    Chcialbys pojsc do pierdla na podstawie falszywego swiadectwa kogos, kto np.
    ma problemy "z glowa"?
    Naduzywa halucynogenow, itp.
    Czasem policji i prokuraturze skazanie jest na reke - a czasem jest i
    "prikaz" (jak np. bylego wicepremiera za korzystanie z uslug pewnej Pani ode
    mnie z miasta skazali na 2 lata i 3 miesiace:)
    Kto wtedy ma podwazyc wiarygodnosc swiadka jak nie oskarzony badz obronca?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2010-02-23 13:26:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    SDD wrote:

> [...]
    > Chcialbys pojsc do pierdla na podstawie falszywego swiadectwa kogos,
    > kto np. ma problemy "z glowa"? Naduzywa halucynogenow, itp.

    No konkretnie to w takim przypadku... skąd niby mój obrońca miałby się
    dowiedzieć że dana osoba "ma problemy z głową"?
    Że używa narkotyków itp?

    To wiedza raczej dostępna lekarzom i policji... a wiarygodność świadka
    powinien ocenić bezstronny sąd (wiem, wiem).

    Jak sąd sam nie uzna zeznań za mało wiarygodne, to nie pomoże
    "wyciąganie brudów", i tak trzeba będzie się odwoływać.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2010-02-23 13:29:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.02.2010 13:06), SDD wrote:
> [...]
    >
    > To tez.
    > Chcialbys pojsc do pierdla na podstawie falszywego swiadectwa kogos, kto np.

    Albo po prostu świadkiem z 200 metrów jest osoba o której wiadomo że
    jest ślepa jak kret.

    p. m.

  • 17. Data: 2010-02-23 13:40:15
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mvoicem wrote:

    > tego >> świadka ujawniać. Że by obrona miała czas na niego haków
    > poszukać?

    > Albo po prostu świadkiem z 200 metrów jest osoba o której wiadomo że
    > jest ślepa jak kret.

    hm, co to znaczy "wiadomo"?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2010-02-23 13:53:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:26:32 +0000, Massai napisał(a):

    > To wiedza raczej dostępna lekarzom i policji... a wiarygodność świadka
    > powinien ocenić bezstronny sąd (wiem, wiem).

    No to oceni. Ale dowodu za stronę nie przeprowadzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 19. Data: 2010-02-23 13:59:34
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 23 Lut, 10:55, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > A jaki przypadek byłby uzasadniony? I dlaczego taki przypadek?
    > I kto miałby o tym decydować? Krawęźnik z koziej wólki?

    A świadek "inblanco"? ;)

  • 20. Data: 2010-02-23 14:08:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.02.2010 14:40), Massai wrote:

    > hm, co to znaczy "wiadomo"?

    Trudno odpowiedzieć na tak dziwnie postawione pytanie inaczej niż:

    wiadomo
    1. <<jest rzeczą znaną>>
    2. <<jest oczywiste, zrozumiałe>>

    (za sjp.pwn.pl)