  • 31. Data: 2019-02-13 14:21:59
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 14:16:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Przedstawieniem z wielką pompą jako dowód istnienia roszczenia czegoś,
    > co dowodem istnienia roszczenia nie jest.

    Mieli opublikować faktury (cztery) wraz załącznikami?
    Są w prokuraturze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2019-02-13 14:25:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 14:21, Olin pisze:

    > Mieli opublikować faktury (cztery) wraz załącznikami?

    Powinni opublikować:
    - dowód zawarcia umowy, na mocy której Srebrna zobowiązuje się do
    poniesienia kosztów spółki N.
    - dowód poniesienia tych kosztów przez spółkę N.

    Publikacja tej faktury była niepotrzebna.

    > Są w prokuraturze.

    To niech prokuratura prowadzi sprawę, a nie onaniści się podniecają
    wybrakowanymi przeciekami w mediach.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2019-02-13 14:35:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 14:25:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Powinni opublikować:
    > - dowód zawarcia umowy, na mocy której Srebrna zobowiązuje się do
    > poniesienia kosztów spółki N.

    Podałem dzisiaj linkę do pełnomocnictwa.

    > - dowód poniesienia tych kosztów przez spółkę N.

    Jasne. Przez tydzień cała gazeta powinna być wypełniona załącznikami do
    faktur.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2019-02-13 14:36:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
    os-ws-tasm-GW-Zostaniecie-mile-zaskoczeni.html

    > Czyżby po wtopie z fakturą Wyborcza uznała, że teraz podstawą do
    > żądanej zapłaty jest otrzymane pełnomocnictwo? Niezły cyrk.

    1. Zapłaty rozsądnych kosztów coś za konkretnie wykonanego i
    udokumentowanego w ramach pełnomocnictwa? Całkiem możliwe że tak,
    choć przy kwocie 2.5 mln brak czegoś bardziej konkretnego i rozliczeń
    częściowych w trakcie mnie dziwi++. Jeśli rozliczenia miało być w
    kosztach inwestycji a do inwestycji nie doszło to da się argumentować że
    pełnomocnik wziął _na siebie_ ryzyko inwestycyjne.
    2. Zapłaty (dowolnie) wydumanej/nadętej kwoty bez pokrycia w dokumentacji?
    Przy braku woli Spółki Srebrna nie bez _długich_ prawnych cyrków.
    Czy może pełnomocnik poniósł znaczące+ koszty "trudne do _legalnego_
    udokumentowania"? [może będzie świadek koronny?]

    Spółka Srebrna dwóch wież nie buduje. Każdy normalny inwestor nie
    próbowałby ciąć milionowych strat na udupionej próbie inwestycji w
    Warszawie przez nie płacenie (być może) wydumanych kosztów podwykonawcom?
    W RP3 byli już głowni inwestorzy żerujący na podwykonawcach, w drugą
    stronę niby nie można?

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2019-02-13 14:43:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 14:35, Olin pisze:

    > Podałem dzisiaj linkę do pełnomocnictwa.

    Tylko się pogrążasz. Skoro to było pełnomocnictwo, to znaczy, że
    pełnomocnik działał w imieniu Srebrnej, tym bardziej brak jest podstaw,
    aby Srebrna płaciła za cudze (spółki N.), a nie swoje koszty.

    > Jasne. Przez tydzień cała gazeta powinna być wypełniona załącznikami do
    > faktur.

    Chcącemu nie dzieje się krzywda. Adwokackim tuzom Giertych & Dibuła
    zachciało się prowadzić proces w gazecie, więc cierp ciało, skoro chciało.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2019-02-13 14:44:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > poniesienia kosztów spółki N.
    > - dowód poniesienia tych kosztów przez spółkę N.
    >
    > Publikacja tej faktury była niepotrzebna.

    Była potrzebna _politycznie_ by pokazać premierowi Morawieckiemu fakturę
    której się domagał lub "coś fakturo-podobnego". To co opublikowano przy
    twierdzeniu spółki Srebrna że tej faktury nie otrzymała dowodzi
    wyłącznie tego komu wierzy (chce wierzyć) czytający GW produkcje :-)

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2019-02-13 14:48:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Podałem dzisiaj linkę do pełnomocnictwa.

    > Jasne. Przez tydzień cała gazeta powinna być wypełniona załącznikami do
    > faktur.

    Biedna gazetka wyborcza nie ma swojego portalu internetowego?
    Tam by się też nie zmieściło?

    P.S. Jak jesteś "dinozaurem papieru" to udowadniaj to częściej.

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2019-02-13 15:39:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >poniesienia kosztów spółki N.
    >- dowód poniesienia tych kosztów przez spółkę N.

    >Publikacja tej faktury była niepotrzebna.

    Prezes mowil ze nie ma faktur, to prosze - faktura byla.
    Fakt, ze z samej faktury niewiele wynika.

    Ale ... skoro jest pełnomocnictwo ... to zapewne byla do tego jakas
    umowa ...

    P.S. Tam jest pani Kujda ... przypadkowa zbieznosc nazwisk, czy
    rodzina tego Kujdy ? :-)

    >To niech prokuratura prowadzi sprawę, a nie onaniści się podniecają
    >wybrakowanymi przeciekami w mediach.

    A bo to raz prokuratura dziala jak jej wygodniej ?

    Patrz chocby teraz na sprawe Andruszkiewicza ... ma dobrych znajomych
    w prokuraturze :-)

    No ale jesli dotarli do jednej faktury, to czemu nie do innych ?
    Oczywiscie kopii, ale zawsze mozna publikowac.

    J.

  • 39. Data: 2019-02-13 15:57:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 15:39:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > Prezes mowil ze nie ma faktur, to prosze - faktura byla.

    Do jej ujawnienia wzywał Mateusz Krzywousty, choć ze srebrnymi przewałami
    nie ma przecie nic wspólnego.
    Całe ugrupowanie Prezes i Słupy na wyprzódki zaczęło bronić imienia
    Umiłowanego Dewelopera i Srebrnej, a wszak partiom politycznym nie wolno
    prowadzić działalności gospodarczej. Nawet A. Filip na niszowym odcinku
    juznetu wypruwa sobie żyły.

    > P.S. Tam jest pani Kujda ... przypadkowa zbieznosc nazwisk, czy
    > rodzina tego Kujdy ? :-)

    Przypadkowo jest jego małżonką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2019-02-13 16:02:56
    Od: n...@o...pl

    w <q416tm$ddo$3@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > Tylko się pogrążasz. Skoro to było pełnomocnictwo, to znaczy, że
    > pełnomocnik działał w imieniu Srebrnej, tym bardziej brak jest podstaw,
    > aby Srebrna płaciła za cudze (spółki N.), a nie swoje koszty.

    Skoro pełnomocnik potwierdza, że umowa była i została wykonana i że zapłata się
    należy -- to zapłata się należy.
    Co najwyżej można gdybać co do szczegółów i kwoty, ale oczywistym jest że
    spółka (ustami pełnomocnika) nakazuje biznesmenowi spierd***ć na drzewo, bo
    kasy mu nie da.

    A czy to oszustwo to już sąd się wypowie.

    Haha, teraz aż sam się roześmiałem -- przecież to nie wyjdzie poza prokuraturę.