  • 201. Data: 2019-02-20 21:37:57
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > A ciężar dowodu nie spoczywa na oskarżycielu (w sprawie karnej)?

    A to grupa służy do prowadzenia sprawy karnej, czy wymienianiu opinii?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 202. Data: 2019-02-20 22:12:16
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 09.02.2019 o 18:03, A. Filip pisze:
    > https://dorzeczy.pl/kraj/92919/Kaczynski-zabierze-gl
    os-ws-tasm-GW-Zostaniecie-mile-zaskoczeni.html

    Jak się ma odprowadzanie lub nie vatu jeśli spółka nie jest czynnym
    podatnikiem vat?
    Może była

    Ale sprawdziłem
    5252690805 i

    NUNEATON SP Z O O (KRS: 0000655036, NIP: 5252690805, REGON: 366168687)

    Podmiot o podanym identyfikatorze podatkowym NIP nie jest zarejestrowany
    jako podatnik VAT

    i co teraz?
    pozdrawiam

  • 203. Data: 2019-02-20 22:16:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2019-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to grupa służy do prowadzenia sprawy karnej, czy wymienianiu opinii?

    Opinii _prawnych_ lub przynajmniej opinii z naciskiem na kwestie prawne
    z perspektywy prawa. Opinie zasadniczo polityczne to na p.s.polityka
    albo p.pregierz.

    Ja już widziałem jak polityka (w nadmiarze) zarżnęła news:pl.biznes.wgpw
    Z grupy p.s.prawo polityka już wygnała zapytania o "porady" prawne,
    od jakiegoś czasu ich jakoś tu nie zauważam.

    IMHO p.s.prawo ma realne szanse zdechnąć do wyborów w 2024.

    --
    A. Filip

  • 204. Data: 2019-02-20 22:57:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >366168687)
    >Podmiot o podanym identyfikatorze podatkowym NIP nie jest

    I teraz pewnie by sie okazalo, ze prezes nie dopelnil obowiazku
    rejestracji jako platnik VAT :-)

    Ale jest druga spolka
    NUNEATON SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA (KRS: 0000669113, NIP:
    5252703896, REGON: 366824424)

    Tez nie jest platnikiem ... chyba nie.

    J.

  • 205. Data: 2019-02-21 00:23:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 22:16, A. Filip pisze:
    > IMHO p.s.prawo ma realne szanse zdechnąć do wyborów w 2024.

    to jeszcze bardzo długo:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 206. Data: 2019-02-21 07:15:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 22:12, kapitalikk pisze:
> [...]
    >
    > NUNEATON SP Z O O (KRS: 0000655036, NIP: 5252690805, REGON: 366168687)
    >
    > Podmiot o podanym identyfikatorze podatkowym NIP nie jest zarejestrowany

    To, że nie może wystawiać faktur "+ vat".

    --
    Liwiusz

  • 207. Data: 2019-02-21 08:59:29
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-02-20 o 18:14, Kviat pisze:
> [...]

    [ciach] Dzięki za wyjaśnienia, teraz trochę lepiej rozumiem dlaczego
    uznałeś taki styl dyskusji za właściwy.

    > Czasem brakuje mi cierpliwości to takich osób. To w końcu dorosły
    > człowiek, a ja nie jestem przedszkolanką.
    > Ale masz rację. Powinienem był napisać, że jego argumentacja jest
    > upośledzona.

    O, teraz już bardziej daje się wyczuć prawniczy styl wyrażania stosowny
    dla tej grupy ;-)

    [...]

    > No cóż... dorosły jestem, nie potnę się ;)

    Uff, trochę mi ulżyło :)

  • 208. Data: 2019-02-21 09:04:14
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    > On 2019-02-20, kosmos <a...@u...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A w to że polityk może kłamać i się wypierać, to możesz uwierzyć? :)
    Oczywiście, niestety...
    > Bo jakoś mam taki dysonans poznawczy, że osoby twierdzące że adwokat może
    > kłamać jednocześnie nie potrafią przyjąc do wiadomości faktu że tak samo pan
    > Kaczyński może kłamać. :)

    Ależ ja nie mam żadnych złudzeń co do tego, że jeden i drugi mogą
    kłamać. Co więcej, oba zawody (polityk i prawnik) kojarzą mi się w
    pierwszym rzędzie właśnie z manipulacjami i lawirowaniem wokół prawdy.
    Tyle, że w tym konkretnym przypadku nie wiemy kto kłamie (albo kto
    kłamie bardziej). Może być tak, że nigdy się nie dowiemy, bo np.
    ewentualne dowody zaginą...

  • 209. Data: 2019-02-21 09:20:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.02.2019 o 08:59, kosmos pisze:

    > O, teraz już bardziej daje się wyczuć prawniczy styl wyrażania stosowny
    > dla tej grupy

    ta, ale grupy alt.psychiatria, a nie psprawo, bo narusza dobra osobiste:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 210. Data: 2019-02-21 14:00:08
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Z grupy p.s.prawo polityka już wygnała zapytania o "porady" prawne,
    > od jakiegoś czasu ich jakoś tu nie zauważam.

    Żadna tam polityka.

    Wiele grup wymarło bo ludzie się przenieśli na inne media (fora, facebook).
    Z tych co czytam, to nawet takie flamerskie jak ps.comp.os.advocacy
    umarło podobnie jak pl.rec.gry.komputerowe, pl.soc.prawo.podatki (a tu
    nikt o polityce nie rozmawiał) itp.

    Trzyma się w miarę pl.biznes.banki, ale tylko dlatego że jest stała
    grupa bywalców która między sobą dyskutuje.

    Jak miałbym stawiać, to główną konkurencję tej grupie robi forumprawne.org :)

    > IMHO p.s.prawo ma realne szanse zdechnąć do wyborów w 2024.

    Zdechnie jak bywalcy sobie pójdą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com